kolvereid Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Fizzwidget på ferie? Skal vi kanskje bare avslutte og si at alle vant? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 *Mine Innlegg* Tenkte jeg skulle lage egent turnering her eller på andre forum, så jeg ''lagrer'' tråden. Btw, jeg er med hvis dere ikke er ferdige. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Vi kan vel la HCG spille for Fizzwidget, så blir det forhåpentligvis en skikkelig vinner (å vinne på målpoengforskjell er ikke min stil )? Hva kaller du deg der, HCG? Endret 23. juli 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
HCG Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Har ikke kommet i gang, ennå. Skal gjøre det i kveld. Greit? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Det er greit for meg, og jeg regner med at det er greit for de andre også. Men jeg bør kanskje ikke snakke for dem. Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg tror jeg vant mot Fizzwidget på walkover så jeg er vel den egentlige vinneren, dersom vi plutselig finner på å erstatte han. Hva med å heller starte med en ny turnering? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg er med på ny turnering. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Vi kan starte en ny turnering. Jeg kan starte en ny en om en uke, hvis dere kan vente. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jepp, jeg kan vente. Hadde vært fint om du sendte en melding med link hvis/når du lager en ny tråd. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg kan kanskje lage i kveld, eller er Latias sjefen? Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Nei, det er han ikke. Vi kan da bare bruke denne, og oppdatere førstepost, samt tittel. Da blir det lettere for alle som har vært innom tråden å holde seg oppdatert Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Kan lage en ny turnering i denne tråden, ja. Dere må bestemme hvilken tier vi skal spille i da. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 OU er vel det beste ettersom det er "standard"? Hvis det blir noe annet enn det må jeg skynde meg og lage et nytt lag. Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Random eller little cup? Jeg tror uansett vi alle må ordne nye lag hvis vi skifter tier Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Random eller little cup?Jeg tror uansett vi alle må ordne nye lag hvis vi skifter tier Ikke random i hvert fall. Der får man ikke se hvem som har mest skills, og vinneren har som regel flaks med laget han får. Tror vi kjører OU. Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Da kjører vi OU. Starter vi i morgen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Da er det bare å melde seg på her! Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg er med denne gangen også, som sagt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Ingen flere? Skal ikke du være med, HCG? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå