kolvereid Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Han gjorde vel det. Men det var vel ikke en offisiell turneringskamp antar jeg? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Turneringen starter ikke før i dag. Men hvis begge er enige om at de har spilt turneringskampen, så kan vi ta det med. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Da har jeg misforstått. Det gjør ikke noe for meg at vi spiller enda en gang, kolvereid. Jeg bare vinner igjen. Også tror jeg jeg kan gjøre det bedre mot Fizzwidget, for teamet mitt da hadde noen litt for klare mangler (nå har det bare en del små mangler ...). Jeg skal snart på avslutningsdingseboms, så jeg kan ikke spille de neste timene. Skriver i denne tråden når jeg er hjemme igjen. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg er tilbake nå, men det virker ikke som om dere andre påmeldte er det. Bare send meg melding når dere kan og vil spille. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg er tilbake nå, men det virker ikke som om dere andre påmeldte er det. Bare send meg melding når dere kan og vil spille. Er nok hjemme rundt kl. 12 i morgen, og da kan jeg sikkert spille helt til kl. 17.30, for da har jeg avslutning. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Kan spille nå, hvis det er noen som kan. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Jeg kan spille nå. Heter det samme der som her. Skal se om jeg finner deg også. Latias93, right? Edit: Vet ikke hvor jeg fikk Latias93 fra. Mener å ha lest at det var det du het, men fant det ikke da jeg leste tråden på nytt. Endret 18. juni 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Vant 2-0 mot TanTheMan. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det skal sies at i den siste kampen vår vant jeg med fire pokémon igjen, to av dem ikke brukt i det hele tatt. *Gni inn* Også har han spilt ca. 100 ganger så lenge som meg. Unnskyldninger er en fin ting. ^^ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Men jeg vant turneringskampen. Treningkamper tar jeg ikke så seriøst. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Huff, jeg har ikke tid allikevel, beklager. Hadde glemt helt av dette og nå står jeg uten team. Må nok trekke meg, men vil gjerne ha en wifi turnering i nermeste framtid Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Latias slo tantheman kolvereid slo Latias hvem er best? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Tapte 2-0 mot kolvereid. Jeg er fortsatt best. Idiotisk hax! Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Tapte 0-6 mot tantheman, det var gøy selv om vi etter den første halvtimen satt med igjen 6 pokemon hver Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Latias slo tanthemankolvereid slo Latias hvem er best? TanTheMan slo kolvereid 6-0. Da bør vel jeg være best, eller? ^^ Tapte 0-6 mot tantheman, det var gøy selv om vi etter den første halvtimen satt med igjen 6 pokemon hver Jepp, sykt lang kamp. Har hatt noen sånne før også. Vanligvis taper jeg fordi jeg er mest utålmodig, men denne gangen ville jeg vinne, så jeg bare fortsatte å gjøre det samme til du gjorde noe annet (altså, noe dårligere) enn det du hadde gjort de første 20 minuttene. Endret 24. juni 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Du tapte altfor mye, kolvereid. Sjansene mine til å vinne turneringen er mindre nå. Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Man har innledende runder først, deretter .......8dels, kvart, semi og finale. Alt etter hvor mange som deltar, ergo det har forholdsvis lite å si. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Man har innledende runder først, deretter .......8dels, kvart, semi og finale. Alt etter hvor mange som deltar, ergo det har forholdsvis lite å si. Det er fire stykker som deltar i turneringen! :!: Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Først innedende runder. Semi1: 1st vs 4rth Semi2 2nd vs 3rd Dette oppsettet er best siden det da gir en slags belønning å være best de innledende rundene, altså man får spille mot den som er "dårligst". Alle enige? Flott Da er det bare Fizzwidget vi venter på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå