MrJavalava Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg er på utkikk etter en hodetelefon. I og med at jeg ikke finner web sider som tar for seg tester av slike, må jeg henvende meg til folket på Barbara som høyst sannsynlig har erfaring fra slike. Den jeg har nå er ganske utslitt etter ett par års bruk (les tåler ikke bass), det er en Sony MDR-G62 dvs neckband. Jeg er ute etter en ny neckband eller noe lignende på samme størrelse, noe større blir for vanskelig å ta med seg. Ørepropper har jeg prøvd før, lyden var god, men vanskelig å holde ren... Så det må blir en neckband e.l. Lyden i høytaleren dens, bør være god og aller helst ha litt bass. Noen gode ideér? Den vil bli storsett brukt på laptop for å høre på mp3 og radio. Lenke til kommentar
ksnes Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Har egentlig ikke spesiell peiling på dette verken når et gjelder prisklasse eller lignende, men jeg kan anbefale Koss PortaPro, den er veldig ok lyd i og gir samtidig litt mer bass en de fleste hodetelefoner jeg har prøvd... Lenke til kommentar
iacob Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 i tillegg har portapro livstidsgaranti. Jeg mista mine på en fest og fant de igjen på dansgulvet i flere deler. Fikk nye på dagen på akers mic. Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg har sett slike, ser litt rar ut. Men det betyr ikke noe. Hvor mye koster de? Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Fins det nettbutikker man kan kjøpe slikt? Det ville ha vært mye greiere enn å tråle byen for beste pris.. Lenke til kommentar
kent project Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg er på utkikk etter en hodetelefon.I og med at jeg ikke finner web sider som tar for seg tester av slike, må jeg henvende meg til folket på Barbara som høyst sannsynlig har erfaring fra slike. Den jeg har nå er ganske utslitt etter ett par års bruk (les tåler ikke bass), det er en Sony MDR-G62 dvs neckband. Jeg er ute etter en ny neckband eller noe lignende på samme størrelse, noe større blir for vanskelig å ta med seg. Ørepropper har jeg prøvd før, lyden var god, men vanskelig å holde ren... Så det må blir en neckband e.l. Lyden i høytaleren dens, bør være god og aller helst ha litt bass. Noen gode ideér? Den vil bli storsett brukt på laptop for å høre på mp3 og radio. Da ville jeg nok gått for koss sine porta pro... Uten tvil.. Mye for en fornuftig penge. og ikke minst garantien de stiller med. Lenke til kommentar
Ingen Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Les hva han skriver da. Jeg er ute etter en ny neckband eller noe lignende på samme størrelse. Koss SportaPro skal i utgangspunktet ha samme lydkvalitet som PortaPro, og har neckband. Ca. samme pris, eller billigere. Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 forsøk kelkoo Been there, finner ingenting Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 hva har hodetelefoner med bærbare datamaskiner å gjøre? :-? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 hva har hodetelefoner med bærbare datamaskiner å gjøre? :-? Hele poenget med bærbare, er at de skal være portable og ha lang batterilevetid. Ta med surround= ikke portabelt Bruke eventuelle innebygde: ikke noe digg på offentlige steder eller bibliotek etc. Men kombinasjonen bærbar og headsett er ultimat. Kongelyd, ikke forstyrrelser inn/ut, og bruker lite strøm. What more could you want? Mvh nvoetfiv Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Du har vel gjerne en lydutgang på laptopen eller whatever, og du liker gjerne å høre på noe, når du gjør ett eller annet med maskinen...... Kanskje det går ikke direkte på maskinen selv, men hodetelefoner har de fleste eiere av laptoper, i og med at lyd fra maskinen selv kan være sjenerende for andre, eller dårlig til å høre på musikk med. Dermed syntes jeg at det var logisk å legge et slikt spm her. Var det oppklarende? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 i tillegg har portapro livstidsgaranti. Jeg mista mine på en fest og fant de igjen på dansgulvet i flere deler. Fikk nye på dagen på akers mic. Dette har så vidt jeg vet INGENTING med garanti å gjøre, men ligner mer på svindel ala; Kunde med ø/pp: De bare datt ifra hverandre Fyr: Hm, ok... Kunde med ø/pp: Ja, men de bare ble sånn, det går jo på garantien. Fyr: "tenker faen... da" sier; Ok, gir deg nye da. At folk tråkker sønder dine PortaPro har jo ingenting med garanti sånn generelt sett. Utenom visse spesialgarantier. Lenke til kommentar
kent project Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Dette er Koss sin livstidsgaranti.... Koss Limited Lifetime Warranty This Koss product has a Lifetime Limited Warranty which covers normal use by the initial user or purchaser of this particular Koss product. Koss hereby warrants only to the initial user or purchaser that this Koss product will be free of any defect in materials and workmanship for the life of the product. This warranty does not apply to any INITIAL USER OR purchaser who allows this product to be used by multiple PERSONS. Man kan med andre ord at mannen bak akersmic disken nok får ta den på sin egen kappe uten at den blir erstattet av Koss. Men greit nok, er jo ikke deg som kunde sitt problem. That's Life Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Wow wow wow. Brems litt her da. Hva var problemstillinga igjen? Jeg spurte etter gode hodetelefoner... ikke avspor helt da :o Ett forslag hittil: Koss PortaPro Noen andre? Lenke til kommentar
kent project Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Trenger du så mange andre forslag da ? De fleste her har jo havna i retning koss da... :-? Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Men da må det bli koss, da. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Sikkert bra kvalitet på de portapro greiene, men dem er jo støgge som f*** ... Sikkert ok for det da... Lenke til kommentar
macrules Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Men da må det bli koss, da. Takk for hjelpen. Jeg har selv Sony MDR-V700 En fin link hvor man kan lese review om de fleste produkter finner du her: http://www.epinions.com/elec_Audio-Headpho...Sony_MDR-V700DJ Vurderte selv koss, men etter aa ha lest masse sammenligninger paa nettet var jeg ikke i tvil. Sony ble ett klart valg. 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå