muummi Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 heisann:) Kom til å tenke på en ting. Trenger man egentlig en flatskjerm som er HD ready for å se film i HD oppløsning? Jeg har en pc med en bilderørsskjerm som jeg kan stille oppløsningen til 1280x1024. Hvis jeg da kjører en blu-ray film på den skjermen vil ikke man ikke få omtrent like godt bilde på den som på en flatskjerm? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 TV'en har ikke noe og si, hd betyr jo bare at tv'en har høy oppløsning. Dvs over 720p elns - 1080 so er full hd. Så hvis din TV er HD R. og med en oppløsning på 1280x1024 så skulle dette kunne gå ja Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 HD er kun en oppløsning, finnes masse med crt skjermer som har en laaaaaaaaangt høyere oppløsning. Men om du tenker på crt tven din så har den en oppløsning på noe*576. Og uansett hva du stiller kilden til så vil den fortsatt ikke vise høyere oppløsning enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå