BolleKalle Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 3Dmark er IKKE tull, det gir deg en fin presentasjon av hvilken ytelse du vil få f.eks på Doom3 og de spillene som blir å støtte og kjøre DX9.0GF4 blir kanskje å få littegrann problemer med Doom3, men det tviler jeg sterkt på. Benchmarking er greit, man får se hvor mye mer ytelse når man overklokker osv. eeh. Doom3 er DX8.1. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Du får med Morrowind i bundelen men jeg tviler sterkt på at den klarer det spillet uten hakking. Skjermkortet mitt hakker mer på Morrowind enn unreal så du kan jo tenke deg... Lenke til kommentar
KAS Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Med en sånn vifte vil det kanskje være litt potensiale for overklokking? Bare litt? Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 MSI Geforce FX 5200-TDR128 virker kult da. Spørs om ikke det blir et must til Multimedia maskinen min. Men MSI Geforce FX 5600-VTDR128 er litt bedre. Litt bedre ytelse, pluss at den har Video-In. Litt bedre ytelse? Dette er aggressive/performance mode vel å merke. eeh. Doom3 er DX8.1. Doom3 bruker nå OpenGL, men funksjonaliteten er likeverdig DX8. GF3 level hardware er minimum for å kjøre det med max detaljer. Jeg fatter ikke hvor folk har det ifra at Doom3 vil støtte DX9. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 MSI Geforce FX 5200-TDR128 virker kult da. Spørs om ikke det blir et must til Multimedia maskinen min. Men MSI Geforce FX 5600-VTDR128 er litt bedre. Litt bedre ytelse, pluss at den har Video-In. Litt bedre ytelse? Dette er aggressive/performance mode vel å merke. Ja. Det er jo ikke akkurat über bedre ytelse heller da. Den er litt bedre. Litt er ett veldig vidt begrep. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Ja. Det er jo ikke akkurat über bedre ytelse heller da. Den er litt bedre. Litt er ett veldig vidt begrep. Da vil jeg si din definisjon av litt i denne sammenheng er merkelig (IMHO). Det er snakk om bortimot 100% ytelse forskjell, jeg tror neppe det store flertallet vil anse det som litt bedre. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Ja. Det er jo ikke akkurat über bedre ytelse heller da. Den er litt bedre. Litt er ett veldig vidt begrep. Da vil jeg si din definisjon av litt i denne sammenheng er merkelig (IMHO). Det er snakk om bortimot 100% ytelse forskjell, jeg tror neppe det store flertallet vil anse det som litt bedre. Vises ikke smilies hos deg? Ser du disse? Geforce FX 5600 er bedre enn de fleste Geforce 4 Ti korta også, så jeg får vel bytte 'litt' til 'en del'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå