Gå til innhold

Psykiske problemer som knebel

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg vil bare klargjøre at ytringsfriheten og det frie land ikke er for alle. Jeg har en historie som bør fortelles men blir kneblet med psykisk tortur. Dette er en sak de aller aller aller fleste ikke tror eksisterer i vårt samfunn. Helsevesnet brukes som giljotin, for å beskytte maktmennesker fra sannheten. Om det viser seg å være interresse for det skal dere få høre en utrolig historie.

mvh meg

Endret av utenHUD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne historien bunner i en ung manns kjærlighetssorg mm. Han skulle drikke seg ihjel og satt med 10 liter hjemmebrent i sin leilighet. Hans bror kommer innom med en tobakkspung inneholdende pcp uten den unge mannens viten, tobakkspungen blir liggende på bordet når han går. Vel nede i heimertdunken går den unge mannen tom for røyk og begynner å røyke av sin brors tobakk. Så smeller det. Den unge mannen merker at noe er galt, og bestemmer seg for å kontakte sitt søskenbarn som er lege. Han kjenner ikke helsevesnets rutiner, og tror det bare er å ringe for å få fatt på legen. Naiv som han er blir han overrasket over motstanden han møter. Han blir nå helt sinnsyk på en eller annen måte rettferdiggjort av at han merker at han har fått noe i seg. Det hadde noen dager tidligere vært et TVprogram om sexuellt misbrukte barn, her hadde han kjent seg igjen i følelsene de beskrev, og trodde han selv var sexult misbrukt. I sinnsykdommen hyler han ut for å komme forbi sentralborddamen at haner sexuelt misbrukt av legens far. Dette fører legen til telefonen. Hun går selvfølgelig rett i strupen på den unge mannen som er påvirket av PCP, (stoffet politet i USA er livredde for på grunn av at påvirkede aldri gir seg) Han kjører vilt på med at han er psykotisk og tror legen vil forstå dette. Det skjer ikke. Den unge mannen får høre at han ikke er psykotisk, det mener han han er. Så begynner han med helt sykt å si "Jeg vet", "Jeg vet hva du har gjort". Alt som normale mennesker tenker på men ikke sier kommer nå frem. Og legen konfronteres med antagelser som viser seg å være riktige. For legen går dessverre rett på limpinnen. Så kommer det frem at forretningsideen den unge mannen har hatt, jobbet med å få støtte til men ikke fått, er stjålet av en annen kriminell person(komplisert sak som jeg kommer tilbake til i et senere innlegg). Det kommer også frem at grunnen til dette er rykter om at den unge mannen har misbrukt noen sexuelt. I sinnsykdommen tilstår den unge mannen utallige misbrukssaker, fordi han stoler på samfunnet og vet at han ikke kan bli dømt for noe han ikke har gjort. Han tenker som sådan at hvis hun tror jeg har gjort noe sånn, skal jeg faan meg vise henne, han trodde hun kjente ham. Derfor tilstår han blant annet (sikkerstikket) voldtekten på en pike han hjalp etter en voldtekt, samt misbruk mot deres felles bestemor (fordi dette var helt utenkelig) men alt var en salig blanding av sannhet og løgn, altså nokså sinnsykt. Han forventer på en eller annen måte at de ikke skal tro ham. Og reagerer med å si, inspirert av amerikanske filmer at de aldri vil komme til å kunne bevise noe, hahaha. (kan utdype mer på spørsmål, dette gjelder det hele). Dette får holde som første smakebit.

Lenke til kommentar
Er litt lost selv .. :S

En fyr får i seg PCP og ringer lege for å få hjelp. Legen tror ikke på han, så derfor begynner han å tilstå til ting han ikke har gjort..?

Ja litt forvirrende dette. Men hovedtrekkene er riktige. Grunnen til at han begynner å tilstå ting han ikke har gjort er at legen tror på noen rykter som er satt ut om ham av et kriminelt miljø hun har kontakter til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...