Gå til innhold

Oppdatere SonyEricssonW595/ flashmeny hjelp

Anbefalte innlegg

Heihei!

Jeg har lest litt rundt nå og prøvd å få til å opdatere firmware på moben med Sony Ericsson Update Service, for da tror jeg man kan bruke flashmenyer, Også har jeg lest at mobilen blir raskere, og det blir fikset feil osv. Min lagger litt så det er også en grunn til at jeg vil oppdatere firmware.

Men jeg får ikke til Sony Ericsson Update Service (SEUS). Når jeg skal koble til telefonen og holder inne C, etter at jeg har tatt ut batteri og sim, tatt inn batteriet, så går telefonen rett til masselagring- modus. Hva gjør jeg galt, evt hva må gjøres for å få den i flashe modus?

Jeg har prøvd mange ganger, med og uten simkort, avinstallert SEUS osv. Har prøvd å legge inn sånne flashdrivere men tror ikke jeg har helt lykkes med det.

Og et minispørsmål som ikke er så viktig: de fleste ganger jeg prøver å starte opp SEUS så faller internettet ut og SEUS klarer ikke å starte opp.. Hvorfor det tro?

Link:

http://www.sonyericsson.com/cws/support/ph...lc=no&cc=no

By the way:

Mob: Telenor, Djuice Control

PC: Vista home premium

Håper noen kan hjelpe meg! :)

Olliw

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Henger meg på her, lurer på det samme.

Fant AKKURAT ut hvorfor det ikke funket det med update greia.

ISTEDEN FOR Å HOLDE C INNE PÅ W595 så skal man holde 2og5 inne. Da funket det.

Men det fantes ingen nye firmware,,,,,

Et spørsmål til: Hva er CDA til? Med et program som heter A2Uploader kan man endre CDA eller no, men hva slags customaizing gjør CDA?

Og hvordan skal jeg få til FLASH menyer?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...