TMB Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Aqua er tilbake med sin nye singel "Back To The 80s". Hva synes dere? http://www.youtube.com/watch?v=u28doz1rjM4 Se filmen hos Youtube Endret 11. juni 2009 av roberteh :) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Morsom tekst og video, og det er vel dette Aqua scorer mest på. Musikken er ok og vanlig pop, helt grei. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Iron Maiden og Commodore 64 i en og samme Aqua sang? Ikke dårlig. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 har finnanskrisen blakka de så de må starte å lage ny musikk igjen eller? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Show Men dette er hva vi kan forvente av denne type grupper. Lik det eller ei. Oppdaterte forresten førsteinnlegget. Litt artig med video og ikke bare lenke. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Tja.. Teksten var nesten god, men refrenget var meget skuffende.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Syns Aqua var helt OK når de var store på 90-tallet, og de tåler fortsatt å se dagens lys. Det jeg likte med dem var at de faktisk spilte live som et band, ikke bare DJ'ing. Også syns jeg Lene var punka og kul når jeg var ung Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Syns den var en ganske så fengende låt, hørt den flere ganger men første gang jeg så videoen nå, ikke fullt så bra. Håper de klarer seg. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Dette blir for sært. Fjortispop for førtiåringer? Om man skal ta referansene her bør man være en smule eldre enn mesteparten av dem som er i stand for å falle for dette middelmådige popskvipet. Høres ut som noe som ble slått ut i den nasjonale semifinalen av Grand Prix i Danmark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå