sierra93 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Noen som har noe anelse om hva dette kan komme av Når jeg skrur på dataen så kommer jeg inn på skrivebord men der er det sånn at jeg ser ikke alle mine ikoner for det er stort,setter jeg pilen på musa ned der oppgavelinjen er så flytter bilde seg lenger ned så jeg ser resten av ikonene mine oppløsningen min er på 1280*800 har testet og sette det opp og neg men det blir ikke noe bedre. Så hvis jeg går inn på facebook så er det så stort at jeg ner bare masse bokstaver men dette er bare på facebook`en da skjønner jeg ikke noe :wallbash: Noen formeninger? Endret 11. juni 2009 av sierra93 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 da skjønner jeg ikke noe :wallbash: Ikke jeg heller, prøv å skriv på noe lignende Norsk neste gang. Lenke til kommentar
sierra93 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Hva er det ikke du skjønte av det jeg skreiv? Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Noen som har noe anelse om hva dette kan komme avNår jeg skrur på dataen så kommer jeg inn på skrivebord men der er det sånn at jeg ser ikke alle mine ikoner påg det er stort,setter jeg pilen på musa ned der oppgavelinjen er så flytter bilde seg lenger ned så jeg ser resten av ikonene mine oppløsningen min er på 1280*800 har testet og sette det opp og neg men det blir ikke noe bedre. Så hvis jeg går inn på facebook så er det så stort at jeg ner bare masse bokstaver men dette er bare på facebook`en da skjønner jeg ikke noe :wallbash: Noen formeninger? Har du prøvd å trykke ctrl+0 når du er inne på facebook? Lenke til kommentar
sierra93 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Nope men gjorde det nå og da ble alt bra Takker så mye for hjelp Blueone Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Min fornøyelse Hadde samme problem selv, for ei stund tilbake:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå