Gå til innhold

Har T610 kommet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
T610 er <b>BEKREFTET</b> at den kommer til uka.

Har selv fått tilbud om å kjøpe en, men er litt usikker ennå. Det er gjennom Esato at dette er mulig.  

 

Nå lurer dere sikkert på hvor den er å få kjøpt?  

GSM-senteret i Oslo, men tilbudet er kun til brukere av Esato.  

 

Hvis du ikke vet hva Esato er. Finn det ut  :D

Jepp, og nå er det bekreftet at gsm-senteret har driti på draget og får ikke inn mobilen før månedskiftet mai/juni, tidligst. Jaja, skal ikke si hva sa jeg, men hele greia virket jo ekstremt useriøst fra før av...

Lenke til kommentar
Er det lurt å bestille T610 på Citri nå?

 

Prisen ligger på 3400,-...

Du kan gjerne bestille derfra, men du vil ikke få den før de andre webshoppene uansett (altså månedsskiftet mai/juni). Ville helst anbefalt deg å handle på en større og mer seriøs webshop en citri. Nyåpnede butikker er det aldri lurt å handle hos, grunnet mye useriøsitet i bransjen. Du kan delvis skille en seriøs butikk fra en useriøs en ved å se på bl.a. salgsbetingelsene. Citri har bare betingelser ovenfor kundene sine og skriver lite om kundenes rettigheter. Videre skriver butikken heller ingenting om kundenes rettigheter ved en evt. retursak. Veldig dårlig! Et annet eksempel på grusomme salgsbetingelser er easypc.no som faktisk har kopiert komplett sine, uten at de i det hele tatt oppfyller disse. Videre er det veldig lurt å skjekke ut erfaringene i webshopguiden før en handler. Vil også her trekke fram easypc som et skrekkeksempel.

Lenke til kommentar

I morgen blir det en ny tur på elkjøp for å finne ut om de har skaffa T610 til meg! =) De påstod at det var stor sjangs for at de skulle få den i da. For det at datoene hele tiden endrer seg på nettsidene, kan jo bety følgende (selv om jeg tviler STERKT):

 

La oss si at de har 50 forhåndsbestillinger. Så den 13.mai får de inn 10 telefoner. Da får de 10 første telefonen. Men siden lageret da er tomt, må de sette ny dato for når NESTE ladning kommer, og det er derfor de hele tiden endrer dato.

 

Selv tror jeg ikke det er slik, men en kar på NORDBY AS (mobilbutikk på gjøvik) sa at dette var grunnen til hvorfor de hele tiden endrer datoen på webshopene.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet er det ingen i Norge som har fått T610 ennå, så jeg vet ikke om den teorien din holder helt Kvalen. Men uansett er det jo bare å håpe på at Elkjøp har fått den inn, for det vil jo nødvendigvis bety at andre butikker i Norge også vil ha fått den inn.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Men er jo litt kjipt å tenke på at i DUBAI får de mobilen FØR oss i skandinavia!!

 

Hallo da. Hva vet du egentlig om Dubai?

 

Dubai er verdens rikeste land og der får de det stort sett som de ønsker. Norge blir et molbo/potetland i sammenligning ;)

 

Så på Esato-forumet at noen fra Dubai hadde T610, de var slettes ikke fornøyde de heller. Klaget spesielt på displayet og dekselet som ser ut til å trekke til seg fingeravtrykk, noe jeg selv har merket også :-?

 

Hahaha, lol :lol: , når ble Dubai et land? Dubai er en by ikke et land, det ligger i De Forente Arabiske Emirater eller "Emiratene" om du vil. Og hovedstaden der er Abu Dhabi, nå vet du det og. Og Det ligger på den Arabiske halvøy. Så det så :smile:

 

Vel vel, det kan godt forstås at du ikke vet dette, har vel ikke lært det på skolen, håpløst at de ikke lærer om de Arabiske landene og andre land, blir jo mye begrenset til Europa, kansje det har forandret seg?, men slik var det i allefall da jeg lærte om land og byer på skolen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...