Gå til innhold

Har T610 kommet?

Anbefalte innlegg

scirocco, les nøye nå så unngår vi flere misforståelser:

Brukeren fra Dubai sier det ikke er mulig å overføre bilder fra T610 til PC via datakabel.

Sånn, les den noen ganger, så ser du at jeg ikke trenger svare på spørsmålet ditt.

Umoden teknologi?

Forklar meg hvordan mobil minne/software kan bli bedre enn at mobilen fungerer som en mobil harddisk. Mulig du ikke forstår hvordan en Siemens funker, men den blir altså som en hvilken som helst diskettstasjon/cd-rom/zip-drive på din PC og slik har Siemens vært siden 1999. Du kan oprette nye mapper i mobilminnet, dra&slipp alle typer dokumenter, formatere osv... Perfekt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brukeren fra Dubai sier:

"det ikke er mulig å overføre bilder fra T610 til PC via datakabel."

molna sier:

"Du kan flytte filer fra PC til mobil, men ikke andre veien "

Er en viss forskjell her...

Umoden teknologi?

Forklar meg hvordan mobil minne/software kan bli bedre enn at mobilen fungerer som en mobil harddisk. Mulig du ikke forstår hvordan en Siemens funker, men den blir altså som en hvilken som helst diskettstasjon/cd-rom/zip-drive på din PC og slik har Siemens vært siden 1999. Du kan oprette nye mapper i mobilminnet, dra&slipp alle typer dokumenter, formatere osv... Perfekt.

Så du mener virkelig at pr dags dato kan hverken pc- og/eller mobilteknologien bli bedre? Tenk deg konsekvensene dersom microsoft, ibm eller intel skulle sagt det samme for ti år siden. Rulle rundt med MS-DOS i 486 pcer uten internett. mmmm

Og ja, mobilteknologien er svært umoden. Den har bare eksistert noen knappe ti-år og de største nyvinningene er de som ennå ikke har kommet. Jeg sier ikke at vi står ovenfor et paradigmeskifte, men regner likevel med at en mobiltelefon om en ti-tyve år vil være svært forskjellig fra i dag. For å dra en analogi over til bilens teknologiske historie. Hva har skjedd med bilen de siste ti årene? Noe har selvsagt skjedd, men egenskapene og bruksmulighetene er fortsatt de samme. Hva har så skjedd med mobilen de siste ti årene? Der har du et eksempel på umoden teknologi.

Lenke til kommentar

Nei, er nok ingen forskjell der, er bare du som ikke har forstått at vi hele tiden har snakket om datakabel.

Flytting av filer osv har ikke endrett seg fra WIN 3.11 til WinXP. Man trykker på en fil i en mappe, holder nede musepekeren og 'slipper' fila i en annen mappe. Slik har det alltid fungert på PC og slik funker det også på Siemens. Dette har ingenting å gjøre med andre ting ved en PC/et OS (du nevnte internett bl.a...)

Nå tar jeg fri fra jobben for idag.

Lenke til kommentar
Nei, er nok ingen forskjell der, er bare du som ikke har forstått at vi hele tiden har snakket om datakabel.

Flytting av filer osv har ikke endrett seg fra WIN 3.11 til WinXP. Man trykker på en fil i en mappe, holder nede musepekeren og 'slipper' fila i en annen mappe. Slik har det alltid fungert på PC og slik funker det også på Siemens. Dette har ingenting å gjøre med andre ting ved en PC/et OS (du nevnte internett bl.a...)

Nå tar jeg fri fra jobben for idag.

Går du aldri lei av å være en slik hardcore siemens fanboy? :-?

Lenke til kommentar

Bare for å ta opp igjen det som egentlig er temaet....

Tviler på at T610 kommer før uke 23. Altså om 3 uker.

Det viste erfaringene fra lanseringen av P800. MPX var raskt ute med å si at vi får den først, men de flyttet lanseringsdatoen med 14 dager..... Bare vent å se, vi får sikkert oppleve det denne gangen også. Klart de får inn mange forhåndsordrer på den måten, mao selger flere mobiler, tjener mer penger. Kynisk-ja, lønnsomt-ja, men kundevennlig?-NEI

Lenke til kommentar

T610 er <b>BEKREFTET</b> at den kommer til uka.

Har selv fått tilbud om å kjøpe en, men er litt usikker ennå. Det er gjennom Esato at dette er mulig.

Nå lurer dere sikkert på hvor den er å få kjøpt?

GSM-senteret i Oslo, men tilbudet er kun til brukere av Esato.

Hvis du ikke vet hva Esato er. Finn det ut :D

Lenke til kommentar
T610 er <b>BEKREFTET</b> at den kommer til uka.

Har selv fått tilbud om å kjøpe en, men er litt usikker ennå. Det er gjennom Esato at dette er mulig.  

Nå lurer dere sikkert på hvor den er å få kjøpt?  

GSM-senteret i Oslo, men tilbudet er kun til brukere av Esato.  

Hvis du ikke vet hva Esato er. Finn det ut  :D

forklare mer?

Lenke til kommentar

Esato er et mobilforum for Sony Ericsson brukere.

Esato har også tette bånd til Sony Ericsson siden så og si alle som bruker SE er på det forumet. Gjennom de tette båndene, vil GSM-senteret i Oslo få inn et visst antall T610 på mandag.

Men for å kunne forhåndsbestille må du være bruker av Esato.

Lenke til kommentar

Jeg bruker en t68i, men har aldri brukt forumet der før. Tviler det er så veldig stor hærskare av SonyEricssonbrukere som bruker det forumet egentlig. Skjønte heller ikke helt sammenhengen mellom Esato og GSM-senteret. Forklare mer?

Lenke til kommentar

scirocco: Eh, har du vært inne på www.esato.com/board?

Hvis ikke, bør du ta en titt der. Det er det største Sony Ericsson message boardet som eksisterer tør jeg glatt påstå. Det kan sammenlignes med

club-siemens.net som på mange måter også er nr.1 men da for Siemens.

Jeg regner med at Molna er enig med meg på denne påstanden?

http://www.esato.com/board/viewtopic.php?t...=26933&forum=30

Og Esato er ikke en mobilforhandler. Det er et nettsted så har vi oppklart det.

Lenke til kommentar
scirocco: Eh, har du vært inne på www.esato.com/board?

Eh, nei? Hvorfor i all verden skulle jeg det? Å påstå at absolutt alle som eier en SonyEricsson er innom det forum blir jo bare latterlig. Og det t610 "tilbudet" virket jo mistenkelig useriøst. Gidder virkelig ikke å betale 4200 kr en telefon som er bundet til netcom, når jeg kan få den til 3500 en uke senere, uten binding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...