scirocco Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Noen som vet hvorfor T610 plutselig har blitt flyttet fra "kommer snart" til "kommet" på hjemmesiden til SonyEricsson (norge)? Betyr det at den er sendt ut til butikkene allerede? Eller hva betyr det egentlig? Om du har noen meninger overhodet, post det her :wink: Linken til SonyEricsson er forøvrig her edit: Takk til Kvalen som oppdaget dette Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hei Den mobilen er fremdeles forventet å få inn rundt 30. Mai på de fleste webshop's iallefall. www.MPX.no forventer å få den inn 15. Mai. Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Den ble lansert i går i Dubai. http://www.esato.com/board/viewtopic.php?t...c=26795&forum=2 Lenke til kommentar
KvaIen Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg kan informere om at neste antatte "utkjøring" av T610 fra den norske leverandøren skjer mandag 12. mai. Dvs førstkommende mandag. Elkjøp Gjøvik sa at de isåfall hadde den tirsdags eller onsdag! =) *håpe det stemmer* Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg kan informere om at neste antatte "utkjøring" av T610 fra den norske leverandøren skjer mandag 12. mai. Dvs førstkommende mandag. Elkjøp Gjøvik sa at de isåfall hadde den tirsdags eller onsdag! =) *håpe det stemmer* Vel, ifølge mobildata er ikke dette bekreftet. Leverandøren har ikke oppgitt når de ville begynne å sende ut mobilene, men de regnet ikke med å ha telefonen før i juni. edit: Er KvaIen og Kvalen de samme brukerne? Lenke til kommentar
KvaIen Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hmm.. De på Elkjøp sjekket jo med lev. i går mens jeg stod der. Ja det er samme person. Kvalen virker ikke lengre... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Tviler sterkt på at t610 kommer til norge for månedsskifte juni/juli... altså Q2. Norge er heller ikke prioritert marked for Sony Ericsson. Men allikevel, rå telefon. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Hmm.. De på Elkjøp sjekket jo med lev. i går mens jeg stod der. Jeg ringte mobildata rett før jeg la inn innlegget. Det var der de sa dette. Snakket også med mpx, de ventet mobilen den 12.mai, så det kan jo hende at noen butikker er mer prioritert enn andre fra leverandøren sin side. Vet ikke jeg, men får i alle fall håpe den kommer 12 mai da.. Lenke til kommentar
beh Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Håper den kommer snart ja... 12mai. Snakka med noe butikken i Gøteborg igår og de forventet den i begynnelsen på Juni.... jaja bare den kommer snart... Lenke til kommentar
KvaIen Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Ja, håper virkelig det! Jeg har bare en Nokia 3310.. Og den lader seg ut etter 30 sek med samtale! *hate nokia* Lenke til kommentar
Morten59 Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Dette er jo helt idiotisk å drive på å spekulere hva tid den aktuelle nyhet kommer. Telefonen kommer når den kommer, hadde det ikke vært bedre å legge ut et topic "WOW telefonen er nå i handel". Tror nok at den aktuelle butikk ikke kan si med sikkerhet hva tid nyhetene kommer. Så hva som blir sagt er helt uinteressant, for i 99% av tilfellene stemmer det ikke. Så "Folks" T610 kommer når den kommer, enten der er i mai eller juni. Uansett sikkert noe å glede seg til eller hur???? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Dette er jo helt idiotisk å drive på å spekulere hva tid den aktuelle nyhet kommer. Telefonen kommer når den kommer, hadde det ikke vært bedre å legge ut et topic "WOW telefonen er nå i handel". Tror nok at den aktuelle butikk ikke kan si med sikkerhet hva tid nyhetene kommer. Så hva som blir sagt er helt uinteressant, for i 99% av tilfellene stemmer det ikke. Så "Folks" T610 kommer når den kommer, enten der er i mai eller juni. Uansett sikkert noe å glede seg til eller hur???? Tåpelig innlegg. Å spekulere på når mobilen kommer eller å sitte og glede seg til det er jo halve morra, eller hva? Så uansett om denne diskusjonen bare er meningsløs pjatting, la oss pjatte for pjattingens skyld! Herregud, vi er jo bare barn en gang i året og det er når SonyEricsson slipper ut store nyheter på mobilmarkedet . Så la oss fortsette denne i dine øyne latterlige diskusjonen og fortsette å glede oss! Du lever bare en gang og det er nå! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hehe. Er nok endel folk som sitter og sikler tennene av seg der ute. Tør ikke tenke på tilstandene når den kommer til butikkhyllene. *Bestiller flybillet til ytre nepal* Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 *Bestiller flybillet til ytre nepal* Hvorfor bestiller du heller ikke en flybilett til Dubai og kjøper mobilen der i dag? Kan garantere deg at du kommer til å holde deg inne for å taste med mobilen når den senere når butikkene her i norge.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Snakket også med mpx' date=' de ventet mobilen den 12.mai, så det kan jo hende at noen butikker er mer prioritert enn andre fra leverandøren sin side.[/quote'] MPX skriver 12.mai og blir dermed butikken som "får mobilen først", og sikrer seg på den måten mange forhåndsbestillinger. 12. mai er okseavføring. De får den helt sikkert samtidig som alle andre butikker. De pleier alltid å bare sette en dato litt før alle andre, selv om de vet godt at de ikke får den før de andre. Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 *Bestiller flybillet til ytre nepal* Hvorfor bestiller du heller ikke en flybilett til Dubai og kjøper mobilen der i dag? Kan garantere deg at du kommer til å holde deg inne for å taste med mobilen når den senere når butikkene her i norge.. Så kan du jo lære deg Dubei'sk med det samme Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Skal ikke tvile på at MPX er den som får den først. De bruker å få produktene tidlig. Lenke til kommentar
chrise Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Bare for å strø litt salt i såret.... På mpx.no er datoen for når de får inn T610 flyttet til 19. mai - og den er fremdeles ubekreftet.... Ser ut til at man må se sommeren før den kommer... Chrise Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Bare for å strø litt salt i såret.... På mpx.no er datoen for når de får inn T610 flyttet til 19. mai - og den er fremdeles ubekreftet.... Ser ut til at man må se sommeren før den kommer... Chrise Når det gjelder datoen til mpx blir den flyttet flere ganger daglig, så jeg tror ingen tar det så tungt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå