Aetius Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Slipper trådløst SDHC-kort med RAW-støtte Les mer Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Det er godt å se dette produktet begynne å bli voksent — og aktuelt. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hadde vært flott dersom Eye-fi kunne komme med CF kort, på ca. 8-16 GB, med WiFi og 40-50mb/s Men det er mulig å bruke SD kort i f.eks. D300 med SD-til-CF adapter, men da med litt begrenset signal styrke. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Ja, et CF-kort fra disse hadde vært veldig interessant. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Det hadde vært plass til noen DIP-switcher for instillinger også på et slikt CF-kort. Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 jeg hadde en stund planen om å kjøpe Eye-Fi sammen med CF-adapter. Viste seg at SD til CF-adaptret var totalt ubrukelig fordi det var av CFII standard, som ikke fungerte på Nikon D700-kameraet mitt. Videre var esken tom fra leverandøren da jeg bestilte mitt Eye-Fi-kort. Fikk igjen pengene for kortet, adapteren har jeg enda. Gir litt blaffen i å teste ut dette før det kommer eget CF-kort. Lenke til kommentar
RinoEngdal Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Jeg har en Canon 350D som jeg bruker med det dyreste kortet til Eye-Fi. Kjøpte et SD-til-CF adapter på dealextreme og fjerna metallet på utsiden. Har en gammel trådløs usb på 11mb/s som jeg bruker direkte som Ad-Hoc da routeren står litt langt unna mitt rom for at overføringene skal gå raskt nok. Kjøpte Eye-Fi kortet på B&H som tok noen dager å få. Har nettopp fått det. Skal teste det litt ut en stund før jeg skriver her om det fungerer feilfritt eller ikke. Endret 13. juli 2009 av RinoEngdal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg