knut Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Utvider Thinkpad-serien med T400s i løpet av sommeren. Les mer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hva med inn og utganger? HDMI, VGA, USB, lyd? Lenke til kommentar
Pettern Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Om du leser på den refererte siden, ser du at maskinen har blant de åpenbare tilkoblingene, to USB, én USB/eSATA kombinasjonsplugg, DisplayPort, mm. Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Å kjøpe ny dyr bærbar i sommer er kanskje ikke tidenes beste timing? Det er ikke så lenge til Clarksfield kommer til mPGA-989 med DDR3. Ytelse/watt bør få et godt løft på high-end laptoper. Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ingen HDMI, er ikke det litt rart? Lenke til kommentar
Pettern Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ingen HDMI, er ikke det litt rart? DisplayPort er vel spådd til å ta over for HDMI, så det virker da noe logisk. Lenke til kommentar
nogen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Er det bare Panasonic som klarer å lage 14" laptoper med tynn ramme? Er thinkpad tilhenger, men det plager meg at lenovo ikke klarer dette på de nye widescreen modellene. Er det noe med widescreen panelene som gjør at de må ha disse gigantiske rammene? Det må jo være en del å spare i vekt her. Og det er jo heller ikke snakk om å gjøre plass til tastaturet. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Og de beviser igjen at thinkpad virkelig ikke er bygd for video og media. t400 fås med HD 3470 grafikkort, men har kun vga skjermutgang t400s har displayport, men kun integrert skjermkort. Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Er det bare Panasonic som klarer å lage 14" laptoper med tynn ramme?Er thinkpad tilhenger, men det plager meg at lenovo ikke klarer dette på de nye widescreen modellene. Er det noe med widescreen panelene som gjør at de må ha disse gigantiske rammene? Det må jo være en del å spare i vekt her. Og det er jo heller ikke snakk om å gjøre plass til tastaturet. Skjermen er syltynn - les blogspoten det henvises til i artikkelen, der ser du bilde. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Litt skuffende at dem bruker en annen docking port Hva vis jeg vil bruke min gamle docking, det må da finnes noen form for adapter eller noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Nokon som veit kva PC-ar som blir tilbudt på (offentlege) vidaregåande skular rundt om i landet? Har hørt rykter om at det skal bli tilbudt minibærbare no til hausten, nokon som veit? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Om du leser på den refererte siden, ser du at maskinen har blant de åpenbare tilkoblingene, to USB, én USB/eSATA kombinasjonsplugg, DisplayPort, mm. Jeg finner ikke link til den refererte siden..? Lenke til kommentar
kakarlsen Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Saken er vel hentet fra Superonsdag, men er tydeligvis borte nå. Flere bilder her Skjønner ikke hvorfor de plutselig har begynt å tukle med tastaturet, men ellers spennende nok med den lave vekten. Sitter nå på en T61 14", og den veier nesten 2,5kg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå