Bisarre Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Noen som har noe tips om hvordan jeg skal luke vekk bilder som ikke er i bruk, fra hjemmesiden min. Har lagd skiten i Frontpage(!!!), og har nå et hav av bilder, som jeg ikke skal ha lenger. Litt kjiipt å måtte finne alle sammen manuelt. Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Frontpage har en funksjon for å legge ut siden. Du kan legge ut siden i en mappe lokalt på hardisken din, og alle brukte filer blir kopoert til denne mappen. Deretter er det bare å slette alle filer på hjemmeområdet ditt, og distribuere filene i mappen som Frontpage laget. Lykke til! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Ja, du fjerner alt som er på hjemmeområdet og legger hele siten ut på nytt. Og så kvitter du deg med Frontpage :wink: Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Takker. Men det vil jo si at jeg må slette fra serveren, og så overføre fra PC til server igjen. 300MB med ISDN... Skrekk og gru! Finnes det ingen måte jeg kan få luket dem vekk direkte på server? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hvis du har hele siten i en mappe på hjemmemaskinen, kan du jo bare slette alt som ikke ligger i de mappene. Mulig at det finnes et program som skjekker alle html filer og fjerner alt som ikke er linket til. Vet ikke om noe slikt program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå