indahla Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg kjører Windows 7 på en Asus Aspire R3600. Hva trenger jeg for kunne få GET digital TV inn på denne, både i HD og vanlig? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg søkte etter løsninger for dette selv for en liten stund siden, men fant ingenting... På en annen side synes jeg HD-PVR boksen til Get fungerer fint slik som den er, og ga opp hele søket etterhvert. Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) http://mspc.no/board har løsning på dette. Under gråsonen. GET mottarbeider åpne løsninger og pairer dekoder og smartkort. Egentlig burde alle sagt opp abbonementet i protest, men det finnes dessverre ingen alternativer Håper regjeringen snart åpner kabelnettet for fri konkuranse. Endret 11. juni 2009 av obergeru Lenke til kommentar
indahla Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Gråsonen? Har du en direktelink? Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Du må spørre administrator om tilgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå