Ilia Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hei! Nå er badesesongen i gang, og hvert år medfører dette en del ergelser for meg... Langs min eiendom går de en sti ned til en offentlig badestrand, og herfra kommer det mye støy. Folk forsøpler også som griser, noe jeg blir nødt til å rydde opp i ettersom at der er skjemmende. Alt i alt får jeg mye drittarbeid på grunn av denne strandens badegjester. Har jeg lov til å stende veien ned til stranda? Hvis ikke, hva kan jeg gjøre? De har vel ikke lov til å holde på slik? Hva kan jeg gjøre? På forhånd takk for all hjelp! Lenke til kommentar
HannibalChopsticks Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hei! Nå er badesesongen i gang, og hvert år medfører dette en del ergelser for meg... Langs min eiendom går de en sti ned til en offentlig badestrand, og herfra kommer det mye støy. Folk forsøpler også som griser, noe jeg blir nødt til å rydde opp i ettersom at der er skjemmende. Alt i alt får jeg mye drittarbeid på grunn av denne strandens badegjester. Har jeg lov til å stende veien ned til stranda? Hvis ikke, hva kan jeg gjøre? De har vel ikke lov til å holde på slik? Hva kan jeg gjøre? På forhånd takk for all hjelp! Ta det opp med den lokale vel-foreningen :-) Evt. kommunen. Hvis det er langs, men ikke på din tomt, er det nok dessverre noe du får håpe de har forståelse for, og setter et tiltak for. Er det på tomta, så har du nok juridisk sett lov å stenge veien, men jeg ville valgt å ta det opp med vel-forening eller kommunen, som sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå