chrkri Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Satt å spillte World of warcraft, da jeg plutselig fikk freeze screen. Så kom det opp en melding nåka om skjermdriver, men kunne ikke gjøre noe som helst. restarta maskinen, men da den startet var skjermen svart, men jeg kan høre at windows starte og alle de andre programmene starter. f.eks. MSN. Jeg Bruker SLI så jeg har 2x nvidia 8800gt. Noen som vet hva feilen kan være? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Har du testa med ein anna skjerm? Lenke til kommentar
chrkri Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 nei, skal skjekke det, men tror ikke det skal være noe galt med skjermen siden det kom opp en feilmeldig før alt ble svart. Lenke til kommentar
chrkri Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Det husket jeg ikke men, det stod noe om skjermdriver. Men den feilmeldinga kom bare opp den ene gangen før alt ble svart. Nå når jeg slår på datan så er skjermen bare svart. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hvilket skjermkort har du? Er det flere porter på det? Jeg ville prøvd å resette BIOS, er ikke sikkert det hjelper men det er verdt et forsøk Lenke til kommentar
chrkri Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg Bruker SLI så jeg har 2x nvidia 8800gt. Lenke til kommentar
pstub Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Får du opp BIOS-bildet under oppstart? Hvis du gjør det, så funker jo skjermen i hvert fall. Får du ikke bilde da heller, prøv å ta ut det ene grafikkortet og kjør med et singel. Funker ikke det heller, prøver du det andre alene. HVIS du får bilde i BIOS som det er nå, trykk F8 under oppstart FØR Windwos-logen dukker opp og velg Safe-mode. Last ned de nyeste driverene fra nvidia.com og installer disse mens du fortsatt er i safe-mode. Restart maskinen og se om det hjalp! Lykke til Lenke til kommentar
chrkri Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Får ikke noe som helst opp, men som jeg sa når jeg har lyden på så kan jeg høre at windows starter og andre programmer som msn og skype også starter. Men jeg skal prøve og ta ut det ene skermkortet og kun kjøre et kjermkort. Takker for hjelpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå