Natrium Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Jeg tok dette på den lokale fotballbanen. Jeg prøvde mange ganger å få beina i bevegelse(en smule ufokusert) og ballen i full fokus, men det skulle ikke la seg gjøre den søndags morgenen. Sony Alpha A350 Sony 75-300mm Hva synes dere? versjon 2 Endret 11. juni 2009 av Natrium Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Skarpheten og riktig treff av fokus var det ikke noe som helst å si noe på. Ellers ble det litt for "kjedelig" komposisjonsmessig. For mye luft/gress til venstre etter min mening, så en tettere beskjæring hadde nok gjort seg. Ellers litt mer kontraster og skarpere farger, men kanskje i en annen setting hadde disse fargetonene gjort seg. Men det er så absolutt et brukbart bilde =) Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Et annet perspektiv, kanskje? Fra gresset, og opp mot spillerens hode? Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Skarpheten og riktig treff av fokus var det ikke noe som helst å si noe på. Ellers ble det litt for "kjedelig" komposisjonsmessig. For mye luft/gress til venstre etter min mening, så en tettere beskjæring hadde nok gjort seg. Ellers litt mer kontraster og skarpere farger, men kanskje i en annen setting hadde disse fargetonene gjort seg.Men det er så absolutt et brukbart bilde =) Har lagt ut ny versjon med tettere crop. Er det noe slik du tenker, eller er jeg helt på villspor? Et annet perspektiv, kanskje? Fra gresset, og opp mot spillerens hode? Kunne prøvd det en annen gang, ja Endret 11. juni 2009 av Natrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå