StianA Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Når man skal se på enkelte filmer på nettet, får man ikke mulighet til å lagre videoene, men bare streame dem. Er det noen som hvet om en måte å få lagret dem på i stedetfor å streame dem? Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Det finnes programmer til å lagre filmene, det kandufinne på www.download.com Bare søk på "video stream" eller noe iden duren. Jeg brukte et som heter WM Recorder 2.0. Det fungerer bra, men alle video streams lagres og gjøres om til asf formatet (gjelder alle program,siden det er asf formatet som blir brukt på streaming filmer), det er ikke noe bra format i min mening så jeg ville ikke satset på å få tak i spillefilmer på denne måten. (det er jo også ulovlig) Håper det hjalp. MVH Kenneth Lenke til kommentar
decrepitus Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Du kan bruke ASF recorder. Funker utmerket. Last det ned fra her http://www.pcworld.com/downloads/file_down...ileidx,1,00.asp feks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå