HannibalChopsticks Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Hallo! Jeg vurderer søke sommerjobb som nattevakt på en campingplass, og noe som skal føres opp på søknaden er "Hva en rimelig timelønn vil være for meg" (De har egne søknadsskjema) Blir selvfølgelig for sommeren 2010... Så det jeg lurer på, er hva jeg burde kunne forvente og/eller hva som er vanlig? Alle svar blir satt stor pris på! :-) [EDIT] Er 18 år når jeg begynner, og 19 når jeg slutter. Tidligere jobbet innenfor vakthold ved HoVe festivalen, Quart-festivalen og Skral-festival, og kan f.o.m. august i år ta med vakthold ved Pstereo (festival) det er iallefall relatert arbeidserfaring. Endret 11. juni 2009 av DJ_Hidden Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Alder når du starter i stillingen og tidligere arbeidserfaring er grei info om du vil ha et godt svar på det. Lenke til kommentar
HannibalChopsticks Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Alder når du starter i stillingen og tidligere arbeidserfaring er grei info om du vil ha et godt svar på det. Er 18 år når jeg begynner, og 19 når jeg slutter. Tidligere jobbet innenfor vakthold ved HoVe festivalen, Quart-festivalen og Skral-festival, og kan f.o.m. august i år ta med vakthold ved Pstereo (festival) det er iallefall relatert arbeidserfaring. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Du skal vel ha diverse lovpålagte tillegg som skal holdes utenfor timelønnen i dette tilfellet. Vet ikke hva som er vanlig for sommervikarer, men 125 kr timen kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå