rolax Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Heisann. Denne måneden har jeg kun fått jobbet litt over 70 timer, men kontrakten min sier at jeg skal jobbe 120 timer i måneden. Får jeg utbetalt det kontrakten tilsvarer, eller får jeg halvparten av lønna denne gangen? Noen som vet? Jeg kunne ha spurt sjefen, men jeg stoler ikke på han. Edit: Ser at jeg klarte å legge denne i feil forum. Kunne en moderator ha flyttet den til jobb? Endret 11. juni 2009 av rolax Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 det spørs vel hvorfor du ikke jobbet. tok du 50 timer avspassering, så har du ikke krav på noe, hvis du bare ikke fikk noen vakter så er jeg ganske sikker på at du har krav på full betaling. brodern har hatt en periode der han jobbet fordi jobben hans ikke trengte han, da fikk han full betaling, selv om han ikke jobbet på ca 1mnd. Lenke til kommentar
rolax Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg har ikke spurt sjefen enda Det er fordi jeg ikke har fått vakter. Men da vet jeg det, takk. Det er ikke lenge til jeg får lønnslippen, så jeg tar det der i fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå