bjorne83 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Kan noen elkelt fortelle meg hva som er forskjellen mellom disse to, ja er klar over at 3Gs ikke har kommet ut enda så venter med å kjøpe. Håpte kanskje at prisen på 3g ville gå ned litt. Men rett å slett hva er forskjellen?? Vell å merke forskjellen mellom de to med os3 så klart Endret 10. juni 2009 av bjorne83 Lenke til kommentar
hean Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Kan noen elkelt fortelle meg hva som er forskjellen mellom disse to, ja er klar over at 3Gs ikke har kommet ut enda så venter med å kjøpe.Håpte kanskje at prisen på 3g ville gå ned litt. Men rett å slett hva er forskjellen?? Vell å merke forskjellen mellom de to med os3 så klart -Raskere nedlasting, S står for speed -3 Mp kamera i motsetning til 2 Mp som er i 3G -Autofokus -Videoopptak -Hands free stemmekontroll -Kompass -Høyere lagringskapasitet, tror det er opp til 32 GB Tror omtrent det er forskjellen, er en del oppgraderinger som også følger med det noe Iphone operativsystemet som er gratis til alle Iphone-eiere. Ellers ser den helt lik ut har jeg hørt så en billig brukt 3G er vel absolutt verdt å vente på. Tror nok en fin brukt Iphone 3G går rundt 2500 kr når Iphone 3GS kommer. Lenke til kommentar
bjorne83 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Føler vel ikke det var nok til å kjøpe en 3Gs, så lenge det ikke er lys på kamera eller blitz så kan det være så mange pixser det bare vil, bilder blir ræva uansett hvis du tar bilde inne da vell å merke.. Mange lar seg lure av mer pixel men når lyset mangler hjelper det ikke.. Men kompass å stemme hendfree virker jo litt stilig da... Noen som vet om andre oppdateringer på de to modellene? Endret 11. juni 2009 av cyclo Fjernet unødvendig quote Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Lyssituasjonen har blitt mye bedre, og den takler bedre mørkere områder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå