Gå til innhold

Dette er vel hakket over...

Wabby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:o herregud!

syke syke mannen! greit nok å amputere armen for å overleve, men å amputere hodet blir liksom av litt andre grunner.. jeg tror man må ha sykt mye guts for å tørre å kutte av seg hodet..

Lenke til kommentar
:o  herregud!

syke syke mannen! greit nok å amputere armen for å overleve, men å amputere hodet blir liksom av litt andre grunner.. jeg tror man må ha sykt mye guts for å tørre å kutte av seg hodet..

Sant, førstegang jeg leste det så skummet jeg bare over det trudde jeg leste HANDSAG men så var det BÅNDSAG :D

Lenke til kommentar

han som kuttet av seg armen var nok i en del smerter fra før, siden han tross alt hadde en stor stein som hadde knust armen hans.. jeg må si det står meget mye respekt av å amputere armen sin for så å labbe et godt stykke før han fikk hjelp! han redda jo livet sitt! trokke det er mange som hadde klart å gjøre det sånn..

Lenke til kommentar
han som kuttet av seg armen var nok i en del smerter fra før, siden han tross alt hadde en stor stein som hadde knust armen hans.. jeg må si det står meget mye respekt av å amputere armen sin for så å labbe et godt stykke før han fikk hjelp! han redda jo livet sitt! trokke det er mange som hadde klart å gjøre det sånn..

Nei, jeg er meget imponert.. Tenk når han kommer inn til beinet, og blodet bare pimpler ut, og han fortsetter å hakke . au au au :cry:

Lenke til kommentar

Nei, jeg er meget imponert.. Tenk når han kommer inn til beinet, og blodet bare pimpler ut, og han fortsetter å hakke . au au au :cry:

:o det tenkte jeg ikke på.. uh! fysj! kanke tenke meg det en gang.. åssen klarte han det? spikke seg igjennom liksom?

Lenke til kommentar

:o det tenkte jeg ikke på.. uh! fysj! kanke tenke meg det en gang.. åssen klarte han det? spikke seg igjennom liksom?

*grøssninger*

Fikk sånne bilder i hodet... blod, bein, kakking... skrik smerte.. :o

Lenke til kommentar

Han som skar av seg armen var vistnok en hardhaus da...

Men legene som så på den amputerte i ettertid forklarte at det ikke var et rent sår, han hadde virkelig hakka seg gjennom armen!

Men men, ikke sikkert han hadde så mye følelse igjen i armen da, etter en så gedigen stein over armen i flere dager. Da var det sikkert heller en befrielse å fjerne armen...

Sjukt som det virker..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...