1410Gausdal Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Heisan, skal på opptak til ISTY 02 derby til uka. Noen som har no erfaringer fra tjenesten i ISTY ? Har så å si bare hørt positive ting derfra. Regner med jeg søker meg til en innsatstropp. Men får se.. Artig å komme i tjeneste igjne skal det bli vertfall.. Lenke til kommentar
oma123 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hvordan er lønna der? Blei ikke helt klok på den kontraken.. Lenke til kommentar
40mm Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Har selv bare gode erfaringer med ISTY'en. Har vært med nesten siden starten, og har ingen planer om å gi meg med det første. Søk deg til innsatstropp hvis du liker å være der det skjer, og stå midt oppi driten når det smeller. Men ha dette i bakhodet: selv om du kommer gjennom opptaket, så er ikke det virkelige opptaket over før man møter gutta å viser dem at man er en bra man. Er en del som har blitt kastet ut etter en øvelse eller to fordi de ikke er på det nivået som kreves. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Et spørsmål om Innsatstyrke. Kan man komme inn uansett fgtj? Er atm i samband, men kunne tenke meg Innsatsropp, jegertropp eller skarpskyttertropp etter endt fgtj. Lenke til kommentar
40mm Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Et spørsmål om Innsatstyrke. Kan man komme inn uansett fgtj? Er atm i samband, men kunne tenke meg Innsatsropp, jegertropp eller skarpskyttertropp etter endt fgtj. Det kan man, men det kan hende du blir plasert ut i fra det du kan fra før, og ut fra det din lokale I-styrke har mest behov for. Men hvis du har lyst inn e de troppstypene du nevner, så sørg for at du bruker litt at fritiden din til å kreve enkeltmansferdigheter. Får du drillet mye på det, så stiller du bedre forberedt for å gi inn i enn annen troppstype enn den du er i nå. I-styrke har ikke tid til å utdanne folk fra begynnelsen av, så sørg for at du er bra på enkeltmansferdigheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå