Fotofashion Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Nå skriver jeg "effekt" så ikke ta det så bokstavelig Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det første som slo meg var JC eller Carlings. Eneste er at jeg synest ikke bildet var spennende nok. Fokus i bildet stemte bra. Likte ikke siloen på høyre siden og kranene på venstre. Jeg hadde likt om det var mulig å ha en ren "kran-bakgrunn" Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Ren kranbakgrunn? bedre crop kanskje. Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg følte det ble litt bedre med tanke på bakgrunnen, var litt rotete på første. Derimot liker jeg den oppløsningen du hadde på første bilde Lenke til kommentar
Foto-amator Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Nå har jo ikke jeg noe greie på fotografering, men jeg synes at kommunikasjonen i den første versjonen var langt bedre enn nummer to. Grunnen er jo nettopp at dette bildet nærmest fremstår som en dongribukse reklame, og i hvert fall slik jeg ser det,prøver å formidle verdiene tøft, røft, tåler en støyt osv. Dette mener jeg understrekes av at bakgrunnen ikke er glatt, harmonisk og pen, men derimot viser et røft og uryddig industriområde. Jeg synes dette i stor grad fremheves av siloen og kranene, og ville vært langt mer utydelig hvis disse ble fjernet. Da ville det vært en bilde av en glatt fotomodell forran et litt rotete bybilde. Nå er det bilde av en tøff østkantgutt som tåler en trøkk.... Hvis det derimot ikke er dette du ville formidle, så bør du kanskje rydde kraftig i bakgrunnen. Men som sagt - jeg kan ikke noe om fotografering, så du får ta det for det det er verdt...synes det var bra jeg. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 takker for det. Lokasjonen er nok valgt ut ifra at jeg ønsket noe som kan tolkes som røft. Derfor den slik bruk av lys og etterbehandling også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå