arnizzz Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Noen som har peiling på noe kul software som gjør at jeg kan f.eks ha en variant av media-centeret som kjører på lappisen og så bruke den som fjernkontroll mot HTPCen. Sånn at jeg enkelt kan sette på musikk uten å skru på TVen etc. XBMC har et web-grensesnitt for det. Men det er alt for tungtvindt å bruke. Skulle hatt mulighet til å søke opp musikk b.l annet. Kan jo selvfølgelig bruke VNC men føler at det ikke er bra nok. Ting begynner å lagge når man starter film etc. Noen som vet om det finnes noe slikt til et eller annet media center? Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Noen som har peiling på noe kul software som gjør at jeg kan f.eks ha en variant av media-centeret som kjører på lappisen og så bruke den som fjernkontroll mot HTPCen. Sånn at jeg enkelt kan sette på musikk uten å skru på TVen etc. XBMC har et web-grensesnitt for det. Men det er alt for tungtvindt å bruke. Skulle hatt mulighet til å søke opp musikk b.l annet. Kan jo selvfølgelig bruke VNC men føler at det ikke er bra nok. Ting begynner å lagge når man starter film etc. Noen som vet om det finnes noe slikt til et eller annet media center? vurdert remote desctop mot htpcn da? Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Ja men føler det suger hvis jeg setter på en film e.l så begynner hele sesjonen å hakke. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Det finnes helt sikkert et eller annet sted, men er det ikke bedre å bare bruke en fjernkontroll til vanlig, og så RDP dersom du må inn og forandre på settings? RDP er på en måte ikke laget for å se på video Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå