kruss Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Skal på festivaler i sommer og trenger et nytt telt! Det må ikke være for dyrt, for jeg vil ikke ha med et telt til 5000 kr på festival som kan bli ødelagt. Er en fattig student så håper å finne et til rundt 2000 kr. Lenke til kommentar
Star Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hvor mange mann? XXL har en del Helsport telter som er ganske greie.. Lenke til kommentar
kruss Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Hvor mange mann? XXL har en del Helsport telter som er ganske greie.. 3 eller 4 manns tenker jeg Jeg har sett litt på de teltene der, men har hørt at det ikke er så bra kvalitet på dem. Lenke til kommentar
danielh Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hvor mange mann? XXL har en del Helsport telter som er ganske greie.. Coop OBS! har tilbud denne uken på Outwell Oregon 5 (som er et 5-manns telt, ganske høyt under taket) til 1990. Test av teltet finner du her Lenke til kommentar
Star Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det er desverre ikke allverdens kvalitet man får til 2000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå