svenni92 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 enkelt å greit, noen som har et godt tips på hvordan man kan "rydde" alle kablene bakom tv f.eks? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Clas Ohlson, søk på kabelkanal. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 På min nærmeste maxbo har de 3 meters lister i ulike størrelser og i tillegg med vinkler og hjørner slik at du kan legge den langs vegger og kanter. Trenger du mye lengde, feks rundt et helt rom har netonnet 15 meters lengder på rull. elfa har også om du går under kategorien Kobling/montering/installasjon -> Installasjonsmateriell -> Kabelkanal Jeg har forsøkt å bestille hos elfa 2-3 ganger, men ingen av gangene har ordren min blirr bekrefta så har egentlig gitt opp den butikken. Merk at prisen er uten MVA da elfa mest er for firma og slikt. Jeg kommer nok til å kjøpe noen meter på maxbo og sage til fint rundt hjørner og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå