Nauz Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Her om dagen, når jeg stod i dusjen rett før jeg skulle legge meg fikk jeg pluttselig smerter i brystet, nærmere bestemt i begge brystvortene! Svidde veldig, kjentes som om noen festet klesklyper i brystvortene mine! Har ingen fysiske merker og smerten gikk over etter en stund! Er ikke bekymret, men litt nysgjerri på hva slags smerter det kan ha vært? Er en frisk og sunn gutt på 18 år. Trener litt bryst på treningstudio og tar proteintilskud, hvis det skulle hatt noe å si! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 antagelig har du gått med en t-skjorte/genser som har gnisset borti brystvortene, antagelig ingenting galt... bær være mye bedre i morgen. Lenke til kommentar
TubXtra Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Som aklla sier; du har sikkert bare brukt en litt grov genser eller lignende (og kanskje jogget/løpt eller noe) så brystvortene har blitt såre. Varmt vann og såpe da = auau. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Aha, når det tenker meg om kan det stemme! Takk for svar, var bra igjen i dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå