Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Stor sexual lyst

Gjest Guest_abc_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_abc_*

Hei.

Er en gutt i midten av 20 åra som konstant tenker på sex. Har dame som jeg koser med men føler for å gjøre mye mere...... Men vet liksom ikke om jeg er helt syk eller hva jeg er.... Får sikkert mange forskjellige svar her, men det jeg er ute etter er å prate med likesinede om sånne ting. Er ikke homo, men liker å blir tatt i ræva. Bruker ofte dildo når jeg å dama knuller, å det er bar helt hærlig. Men jeg er også en av de som har prøv sex med dyr. Er det flere gutter her som liker det samme, gjerne jenter også... Er jo et veldig tabu området det her men kan ikke legge skjul på at jeg, og helt sikkert andre gjør det. Har aldri prøvd guttesex, men det frister. Kunne godt ha knulla ei på 70 om det var så..... spiller ingen rolle, bare "det" har 2 eller 4 bein, fitte eller kuk...

Er det flere her som har den samme tankegangen eller er det bare jeg som er helt syk i hue?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_abc_*
Er dette egentlig et seriøst innlegg?

Må nesten innrømme at jeg tviler sterkt.

Ja det er det. (Kunne sikkert ha brukt lengre tid på å formulere det sånn at det skulle virke mere seriøst)

Men er ikke ut etter kommentarer fra folk som skal rakke ned på andre sine fantasier, dette er min verden (noe som du tydelligvis er glad for), men vil hvite om det er flere som går med sånne tanker......

Lenke til kommentar

Ja det er det. (Kunne sikkert ha brukt lengre tid på å formulere det sånn at det skulle virke mere seriøst)

Men er ikke ut etter kommentarer fra folk som skal rakke ned på andre sine fantasier, dette er min verden (noe som du tydelligvis er glad for), men vil hvite om det er flere som går med sånne tanker......

Det er definitivt andre som går rundt med samme tanker og lyster som deg. De fleste tenner vel på en eller to av de tingene du forklarte, men mange som er som deg, som tenner på så og si alt. Bare pass på at du ikke drar det for langt.

F. eks sex med dyr (Zoofili) er ulovlig i Norge (Og i de fleste andre land).

Endret av Doppe
Lenke til kommentar
Gjest Guest_abc_*

Det er definitivt andre som går rundt med samme tanker og lyster som deg. De fleste tenner vel på en eller to av de tingene du forklarte, men mange som er som deg, som tenner på så og si alt. Bare pass på at du ikke drar det for langt.

Sex med dyr er enda ikke ulovlig, men det kommer snart en endring i dyrevelferdsloven, men denne lov er ikke utarbeidet enda. Så inntil da så er det fritt frem vil jeg tro..... Men det som var det rare var at loven ikke skulle gjelde på Svalbard...

Lenke til kommentar

Dyrisk (:p) sexlyst er ikke normalt. Det er ikke noe direkte galt i det. Jeg mener å ha hørt at det fins medisiner/metoder som demper lysten. Det kan være smart i TS sitt tilfelle, som kan gjøre ting som han angrer på senere eller skader andre.

Om du dreper eller skader dyret, noe du sannsynligvis gjør om det ikke er en hest eller et annet dyr i den størrelsen, er det dyremishandling. Av ren nysgjerrighet lurer jeg på hva slags dyr TS hadde sex med?

Lenke til kommentar

Sex med dyr er enda ikke ulovlig, men det kommer snart en endring i dyrevelferdsloven, men denne lov er ikke utarbeidet enda. Så inntil da så er det fritt frem vil jeg tro..... Men det som var det rare var at loven ikke skulle gjelde på Svalbard...

Ha sex med dyr regnes som utnytting av dyr og dermed dyreplageri. Jeg mener å ha lest at det er ulovlig. Men ulovlig eller ikke, ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Ha sex med dyr regnes som utnytting av dyr og dermed dyreplageri. Jeg mener å ha lest at det er ulovlig. Men ulovlig eller ikke, ikke gjør det.

Det er faktisk ingen lov som direkte ulovliggjør det, men det kan med garanti relateres til dyreplageri. Og ja, ikke gjør det, det er direkte etisk feil.

Endret av Crash
Lenke til kommentar

Det er faktisk ingen lov som direkte ulovliggjør det, men det kan med garanti relateres til dyreplageri. Og ja, ikke gjør det, det er direkte etisk feil.

Enn hvis dyret tar initiativ ;) .

Lenke til kommentar
Hei. jag e en kille på 40 år å har som du otroligt mye sex lust,skulle va skønt og se porrfilm og leka med varandras kukar ,har du lust 92 26 00 74 jag sitter på kontoret nu og runkar til en porrfilm og hoppas å fantiserar om hur en eller 2 kåta men kommer in å ger meg kuk

Er en gutt i midten av 20 åra som konstant tenker på sex. Har dame som jeg koser med men føler for å gjøre mye mere...... Men vet liksom ikke om jeg er helt syk eller hva jeg er.... Får sikkert mange forskjellige svar her, men det jeg er ute etter er å prate med likesinede om sånne ting. Er ikke homo, men liker å blir tatt i ræva. Bruker ofte dildo når jeg å dama knuller, å det er bar helt hærlig. Men jeg er også en av de som har prøv sex med dyr. Er det flere gutter her som liker det samme, gjerne jenter også... Er jo et veldig tabu området det her men kan ikke legge skjul på at jeg, og helt sikkert andre gjør det. Har aldri prøvd guttesex, men det frister. Kunne godt ha knulla ei på 70 om det var så..... spiller ingen rolle, bare "det" har 2 eller 4 bein, fitte eller kuk...

Er det flere her som har den samme tankegangen eller er det bare jeg som er helt syk i hue?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jeansgutt20_*
Hei.

Jeg liker de samme tingene som deg sexgale gutt:) Men med unntak da, har ikke lyst på dyr og veldig gamle mennesker. Men ellers er jeg nesten med på alt når det gjelder sex som gir max nytelse og orgasme for meg:) Analplug, dildo og analpuling er bare max for meg, men er faktisk ikke homo av den grunn!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hoppsann_*

Er en gutt på 19 år her med veldig mange av de samme fantasiene som du har.. Dette med dyr virker veldig spennende, men har ikke realisert noe av det..

Lenke til kommentar

Bare for å avklare dette med zoofili og lovlighet:

-Sex med dyr er ikke forbudt.

-Dyreplageri er forbudt.

Dette vil enkelt og greit si, at dersom det kan bevises utover rimelig tvil at dyret tar skade av sexen, er det ulovlig. Kan man derimot ikke anta at dyret skades av det, er det ikke ulovlig.

Ta den gamle røverhistorien med jenter som smører leverpostei, syltetøy e.l. på kjønnsorganet for å få katten/hunden til å slikke. Dette er noe dyret etter all sannsynlighet ikke tar skade av.

Tilsvarende, om en hest blir penetrert av et menneske, vil nok ikke hesten skades. Eller om en jente lar hunden sin penetrere seg.

Jeg finner personlig dyresex ganske frastøtende, men jeg har lurt på hva disse folkene tenker. Det ledet meg til "beastforum"(resten av adressen kan dere gjette eller google), som er et fora for zoofile.

Jeg må si det var meget oppklarende å lese litt der(samt litt kvalmende innimellom). Det viste seg faktisk at mange er oppriktig forelsket i dyret sitt, f.eks jenter som elsker hunden sin, på en romantisk måte. Samtidig mener de bastant at hunden elsker dem tilbake, og liker sexen(ikke så veldig overraskende at en hannhund liker det kanskje?).

De tok overraskende mye hensyn til dyrets helse, nytelse og generelle velvære. Les litt der om du har mage til det, bli overrasket og opplyst :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...