Gå til innhold

Skal til Polen, trenger de viktigste nyhetene fra HW, Spillverket osv.

Tord93

Anbefalte innlegg

Vel, som emnetittelen sier, så skal jeg til Polen. Skal dit med klassen og skal være der i 8 eller 9 dager. Derfor trenger jeg en liten "update" med alle de beste nyhetene fra Hardware.no, spillverket.no (og gamer.no hvis noen gidder). Da har jeg hvertfall noe å finne på når jeg kommer hjem :p .

Noen som har lyst til å poste linkene her til meg da? Har ikke lyst til å gå glipp av så mye :ph34r:

Takker på forhånd :!:

edit: reiser i morgen, og blir til neste fredag.

vet heller ikke hvor dette skal postes hen..

Endret av Tord93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet nå hva de ordene er da :p , har jo søkt på det før :ph34r: .

Jeg måtte bare sjekke en siste gang, virker som om jeg er litt addictet (er det riktig skrevet?) til dette forumet selv om jeg ikke har så mange innlegg :blush:

Men nå drar jeg :new_woot: (om noen timer, pc'en blir forhåpentligvis skrudd av etter dette :roll: )

edit: wow, masse smileys!

Endret av Tord93
Lenke til kommentar

Er nok ikke så lett å sjekke det når jeg bruker Nokia 6310i :p Det er en midlertidig telefon som jeg snart har brukt i 2 mnd etter at SE W595 klikka og aldri ville skru seg på uansett hva jeg gjorde :thumbdown:

Vel, dere ser hvertfall at jeg ikke klarte å skru av PC'en :innocent: Skal pakke sammen noen småting, også er jeg klar. Så dette blir nok kanskje den siste setningen jeg skriver :p

edit: dette er jo et off-topic forum, så det er vel normalt å skrive masse smilefjes da :ermm:

Endret av Tord93
Lenke til kommentar

Nei. Snakk om en guttunge ved navn Tord, som hadde (og fortsatt har fant jeg ut etter litt googling) en nettsjappe på et .tk-domene. Det var for et par år siden. Han hadde heite tilbud på f.eks rengjorte helnorske glasscolaflasker til kun 10 kr. per stykk! Se denne steingamle tråden for en mer utfyllende forklaring.

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...