BeCo Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Som kanskje noen vet har jeg akkurat kjøpt meg webhotel, og skal overføre et phpBB forum fra en gammel side, til denne nye¨. Noen som vet om dette går ann og hvordan?? Takk.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hva om du oppretter et nytt og legger opp en backup fra det gamle? Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 ja, kunne kanskje gått.. trenger samme db navnet og sånn da.. hmmz Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Trenger ikke samme DB, bare åpne config.php og skriv inn rette verdier. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 du kan vel velge back-up db i adminpanelet i BB? Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 ja.. har tenkt å fixe dette når jeg kommer hjem. Skal nok få det til skal du sjå. Hvis ikke, så hører dere nok fra meg :wink: Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 ja.. dette gjekk strålende! Alt funker helt fint.. til nå og forumet er bra stabilt! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå