Gå til innhold

Rolling Stone Magazine Top 100, geez.

Mr. Fiskum

Anbefalte innlegg

Ok.

Har nettop sett gjennom en del top blabla lister fra Rolling Stone Magazine, og herregud, vet ikke om jeg skal flire eller skrike :dontgetit:

Freddie Mercury på 18 plass på top vocalister.

Floyd har 2 sanger på top 500, og de er begge (comfortable numb og wish you were here) på 314 og 16 om jeg ikke husker feil.

David Gilmour er på 82 plass på top 100 guitarists, Knopfler er ikke på top 10 en gang.

Jeg kan umulig være alene om å fnyse av disse listene? :hrm:

Edit: Dere finner de lett ved å google til dere som nettop har funnet internett.

Endret av Mr. Fiskum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Topp lister innenfor musikk vil jo omtrent alle være uenige med siden alle har forskjellig musikksmak så det blir egentlig umulig at en liste skrevet av andre skal kunne avjøre hva som er bra eller dårlig for din egen del.

Som regel ender bare slike lister med å dra frem en hel del gamle klisjer fra de mest annerkjente bandene med størst komersiell suksess så jeg bare ignorerer slike lister for det meste. Personlig synes jeg feks hverken David Gilmour eller Freddie Mercury er såe gode som mange påstår foreksempel men fans av Queen og Pink Floyd vil jo naturligvis synes disse er storslagne.

Lenke til kommentar

Den eneste topp listen jeg ville vært enig ville vært den jeg hadde skrevet selv. Før brukte jeg også å terge meg opp over dem - nå bare jeg ler jeg. En av de største klisjeene er forøvrig Jimi Hendrix som på død og liv må toppe alle "Tidenes beste gitarist" lister ellers så blir alle rabiate.

Lenke til kommentar
Hvorfor klager du over at rolling stone mener dine favoritter er blant eliten? Forøvrig er alle slike lister helt idiotiske. Tror det er unison enighet i det.

Har ikke sagt at den skal være etter mine krav, men det burde jo være en grense for idioti.

Har heller alldri sagt at jeg liker sånne lister heller btw.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...