Ullsokk1 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei! Har hørt noen rykter om at det skal være en 3rd Ban wave som er ute og går på de aller nyeste spillene. Hvis jeg har iXtreme 1.51 og tar backup av Guitar hero metallica, er det trygt å gå online med det da? Hørt at den skal ha en slags Patch i seg :S -Ullsokk1 =) Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Tror du blander 3rd wave video data som ble introdusert på 360 spillene for et par måneder siden med utestenging. Ingen er blitt utestengt ved bruk av backups av 360 spill med 3rd wave video data. Enda. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Skjønner ikke helt jeg :S Finnes det noen artikkel eller noe nermere beskrivelse for dette? =) Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Les f.eks. forumet til xbox-scene ( http://forums.xbox-scene.com/ ). Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Skal se om jeg finner noe! Takk Edit: Så hvis den passer alt i ABGX 360 så burde alt gå greit? Endret 10. juni 2009 av Ullsokk1 Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Abgx360 er greit å bruke for å verifisere dine backups. Men det er ikke nødvendigvis noen garanti for at du ikke blir utestengt på et eller annet tidspunkt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 OT er fjernet fra tråden. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hvis MS skal igang med en ny banwave, så er man aldri trygg hvis man har moddet boksen... Har du feks spillt et spill OFFLINE før release, så ligger du dårlig an, eller hvis du har spillt spill som IKKE har vært gjennom ABGX MS tenker kun på penger, og har jo nå klart å lure flere millioner kunder til å først kjøpe en konsoll, så kjøpe spill til rundt 500kr, så kjøpe live abb, og så kan du banne på at du "må" kjøpe en update i form av map-packs feks, for å ikke bli utelatt av vennegjengen online... Og er man da så "dum" at man (helt lovlig) modifiserer konsollen sin, så stenger de konsollen ute fra live, og satser på at man er "avhengig" nok til at man kjøper seg ny konsoll. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Har lurt litt på hvorfor de ikke banner accen egentlig:p Men nå skjønner jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå