DJ-Stigma Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei. Noen som vet hva grunnen til at jeg får mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in on line 66 på php filer på admin panelet? altså når jeg trykker på en knapp så kommer det Mysql_fetch_array() osv... Hva kan være årsaken tro? Takker for svar! Lenke til kommentar
duckers Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Vil tippe at det er noe galt på linje 66 i scriptet ditt.. Prøv å post scriptet også.. Lenke til kommentar
DJ-Stigma Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Isåfall her er scriptet. (Start.php) <? if(!isset($_COOKIE["usNick"]) && !isset($_COOKIE["usPass"])) { exit(); } require('config.php'); require('funciones.php'); $user=uc($_COOKIE["usNick"]); $sql = "SELECT * FROM tb_users WHERE username='$user'"; $result = mysql_query($sql); $row = mysql_fetch_array($result); $wask = uc($_COOKIE["usNick"]); $wesk = $row['username']; if("$wesk" != "$wask") { echo "Login Incorrect."; include('footer2.php'); ?> <? exit(); } $wazk = uc($_COOKIE["usPass"]); $wezk = $row['password']; if("$wezk" != "$wazk") { echo "Login Incorrect."; include('footer2.php'); ?> <? exit(); } $sql = "SELECT * FROM tb_users WHERE username='$user'"; $result = mysql_query($sql); $row = mysql_fetch_array($result); $administrator = $row['user_status']; if($administrator != "admin") { echo "<center>Not authorized to view this page.</center>"; include('footer2.php'); exit(); } ?> Når jeg skal til admin-panelet, så kommer alt blankt og det pågrunn av det er noe grums i "start.php". Sletter jeg start.php så kommer jeg til admin panelet, men da kommer det mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in on line på hver eneste knapp! hvorfor? Lenke til kommentar
duckers Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Må innrømme at min kjennskap til PHP ikke er allverden, men jeg ville sett på hvilke data funksjonen mysql_fetch_array() skal ha og hva mysql_query() returnerer. $sql = "SELECT * FROM tb_users WHERE username='$user'"; $result = mysql_query($sql); $row = mysql_fetch_array($result); Tipper du finner feilen i "funciones.php". Mulig det er noe galt med tilkoblingen til databsen i disse scriptene, og at dette ikke blir fanget i returdataene. Er dette en applikasjon/script som du har lastet ned? Kanskje det er mulig å spørre de som har laget scriptet om hjelp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå