Gå til innhold

Hvor havner det som failer når jeg extracter?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg prøver å extracte en rar fil som er ganske stor, rett før den blir fullført sier den at det ikke er plass og det stemmer.

Men det som er problemet er at deler av det som blir extractet (trur jeg iaf) havner en plass for en liten stund hvor henn?

Første gangen jeg prøvde hadde jeg 6gb plass men trengte 8 gb (free space altså) etter jeg fikk feilmeldingen sjekket jeg hvor mye jeg hadde, da sto det jeg bare hadde 1 gb plass igjenn. Jeg sletter div stuff til jeg har 9 gb plass men får fremdeles feilmeldin, pluss at jeg mister plass for etter det andre forsøket sto det igjenn at jeg hadde 1 gb plass ledig igjenn.

Så hvor ble det av mine 8 gb ledig plass henn?

spørr hvist dere ikke skjønte hva jeg mente så skal jeg prøve å forklare på nytt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tok feil disk ;D fant 35 gb jeg kunne frigjøre på disken, men det var compressed files, altsp ting som ikke er brukt på en stund? og jeg har da brukt den greia for ikke så veldig lenge siden. eller kommer den på samme plass?

Edit! Det tok helt vanvittig lang tid! gikk 1 time og det kom ca 5% og da kom det bare helt bort, så ikke noe mere til det. og fikk heller ikke noe bedre plass!

Ingen som har tips i hvor jeg kan finne denne temp mappa da? har Windows XP

Edit2!

tenkte jeg skulle prøve på nytt, og nå sto det at det kunn var mulig å cleane 1 gb. Men jeg har fremdeles ikke noe mere free space! HJELP!

Endret av Maxiraze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...