inor Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei. En dag jeg skrudde på pc'n kom jeg ikke inn i windows. Maskinen kommer ikke lengre enn til første intel-bilde før windows loadinga. Jeg kan ikke komme inn i bios eller noe. Dette er litt krise, siden jeg har mange bilder og lignene. Jeg har ikke instalert noen program eller noe som kan føre til feil driver. Håper folk kjenner til problemet eller vet hva som må gjøres. Inor Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg vil tro at du kan ta du disken og koble den til en annen maskin for så å kopiere ut bildene dine. Dersom du ikke kommer inn i bios er det noe galt med enten BIOS chippen eller hovedkortet ditt. Ta ut harddisken og få kopiert ut filene dine til en annen maskin. Har du en IDE disk eller en SATA disk i maskinen din? Lenke til kommentar
inor Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg vil tro at du kan ta du disken og koble den til en annen maskin for så å kopiere ut bildene dine. Dersom du ikke kommer inn i bios er det noe galt med enten BIOS chippen eller hovedkortet ditt. Ta ut harddisken og få kopiert ut filene dine til en annen maskin. Har du en IDE disk eller en SATA disk i maskinen din? Har en IDE disk på 160GB. Prøvde å koble den på en annen maskin, men da bare restarta den pc'n seg før windows-loadinga Så fikk ikke tatt over noen bilder. Harddisken virket OK, Den jobbet hele tiden, og skrudde seg ikke av Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Koble den på som slave på den andre maskinen, slik at den booter som normalt fra den eksisterende disken, og din disk blir sett på som disk nr 2. Lenke til kommentar
inor Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Når jeg gjorde det så kom dette : Reboot and select proper boot device or Insert boot media in selected boot device and press a key. Feil under lasting av opprativsystem. Lenke til kommentar
x3m_pl4yer Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Prøvd sikkerhetsmodus? Lenke til kommentar
inor Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Prøvd sikkerhetsmodus? Ja, prøvde det også Lenke til kommentar
Emptyy Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Get slax og ta backup med en gang Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Gjør som Emptyy sier og finn en live linux distro som du kan bruke til å hente ut filene dine med Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
inor Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Har fått det til. Jeg byttet ut BIOS-batteriet : D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå