Trancefisken Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei! Av og til i det siste har jeg blitt helt mett når jeg skal drikke. Det er ikke snakk om mer enn et par halvlitere så sier det stopp. Det hender ikke alltid da, men av og til! Sykt irriterende og gå edru resten av kvelden. Noen som har tips for å bli tørst på alkohol? Lenke til kommentar
brrah Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Manne deg opp litt. Viktig at du raper, kullsyren tar opp en del plass i magesekken. Lenke til kommentar
Tiamat Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Altså, hvis målet ditt er å bli stupings så kan du vel oppgradere til hardere stoff? Hva med absinth, hjemmebrent eller lignenede? Lenke til kommentar
Trancefisken Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Joda.. Men før klarte jeg å drikke 9 halvlitere uten problemer.. Men nå sier det stopp mye før.. Skjønner ikke noe Lenke til kommentar
brrah Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Du drikker fortere tenker jeg Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ta deg noen shots, det er lite væske, smakrikt og sosialt! Nå veit ikke jeg åssen øl du drikker, men kanskje ølet du foretrekker er litt kraftig i festlig lag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå