Ernie Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 (endret) På grunn av min posisjon innen amotor.no trenger jeg et digitalt kamera. Den MÅ kunne benyttes med usb 1.1 og bør gi best mulig bildekvalitet. Helst under 3000kr. Noen tips? Endret 31. mai 2007 av Ernie Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg ser selv etter et kamera i den prisklassen, og foreløpig står det mellom: - Nikon Coolpix 3100 pris pr 06.05.2003 = 3086 kr - Canon PowerShot A70 pris pr 06.05.2003 = 3043 kr Det er utrolig vanskelig å bestemme seg! Lenke til kommentar
svingen Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 nei det er ikke enkelt og kjøpe kamera,noe som egetlig er postivt får det betyr att det er mye bra,og det er mange alterativer i den klassa her for og nevne noenA70, Sony P72, Kodak Ls 633,vile anbfale deg og søke på forumet og lese tester,blir faktisk klok av det av og til blir man bare mere frustrert da men vil anbfale deg og se på den topic her http://forum.akam.no/viewtopic.php?t=10856...on+coolpix+3100 og bruk search knappen den er veldig kjek det viktigaste er og faktisk sette deg inn i hva du skal burke kamera til siden du skal ta bilder av bilder er det viktig kanskje med noen manuele instillinger får og ta bilder rask osv,manuelt er veldig bra på a70 veit ikkje hvordan det er med resten,ein anen ting som kanskje er lit kult på sida di er og lege ut filmer av bilar,og lyden er vel halve opplevelsen? a70 har og lyd det har ikkje nikon,vis du kan sette opp ei liste over hva som er viktig er det enklere og komme med anbefalig Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 svingen: takk for en bra inn legg får se om jeg blir litt klokere av å søke litt rundt da... Lenke til kommentar
svingen Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 har ein del topic om mit a70 og vis det er ønsklig så kan du bare spøre om diverse ting så kan eg se om eg finner det (ofte man lurer på ein del små ting om kamera) men som sakt hva skal du bruke kamera til? blir det mange raske bilder? trenge du video saken? eller skal du ikkje bruke video slike ting du må tenkte på her er og ein liten topic http://forum.akam.no/viewtopic.php?t=108151&highlight= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå