Lejpjj Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei, jeg kjenner noen som kjenner noen som selger en billig suzuki FZ. Han sier den går helt fint, ingen feil med den. 1980-90 modell. Hadde egentlig tenkt på noe a bedre kvalitet, men siden jeg kun kommer til å kjøre rundt om i nabolaget med den i et halvt år til før jeg får tatt lappen så er det ikke stor vits i å bruke så sykt mye penger? Det jeg lurer på er, er det verdt det? 2000,- for en suzuki FZ som går fint, skal kun brukes som et lite "leketøy" en stund fremover. Jeg kan nesten ingenting om mopeder, så PLZ i det minste legg ut et tall for hvor mye dere ville ha betalt skulle dere kjøpe det. Lenke til kommentar
Star Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Dersom den går greit og fungerer uten de store manglene er det jo ett svært godt kjøp Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Mange av kameratene mine hadde FZer, de gikk veldig bra de. Billige og bruker lite bensin. Etter hva jeg har erfart var det veldig lite feil med de og mange av de var temmelig gamle og hadde gått langt. Uten at jeg vet noe om akkurat den sykkelen så høres det ut som en grei deal, jeg har et godt inntrykk av FZ med tanke på konstruksjon og "holdbarhet". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå