elgitar666 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 hei jeg stakk innom clash olson for å kjøpe en hdmi til dvi adapter. Men når jeg kom hjem og prøvde og koble til ps3 til data skjermen fikk jeg et skuffende blikk. pcen står rett forran meg og er helt svart! Jeg bytter til hdmi men likevel så kommer ikke bilde opp. Men det kommer på en måte et hakk når jeg slår av og på ps3en så jeg vet det er noe gale jeg har gjort.. eller er det ikke det? takker for alle svar Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Du har aktivert HDMI utgangen på PS3? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Har du prøvd å holde av/på knappen på PS3en inne i 10 sekund? Eg flytter tråden din til "Spill > Konsoll > Sony", då det er ein meir passande kategori. Lenke til kommentar
xoxo_tw Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hei, din dator monitor må stötte HDCP , annars virkker det ikke. Lenke til kommentar
elgitar666 Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Hei, din dator monitor må stötte HDCP , annars virkker det ikke. Det er det jeg og tenkte Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Sikker på at du ikke har en "Source" knapp på skjermen for å bytte mellom inngangene i skjermen? Hvilke skjerm har du? Har du huska å ikke sette skjerminstillinege på de høyeste når du har den på HDMI? Bruker du DVI til vanlig når du bruker PC'n? Endret 12. juni 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
elgitar666 Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Sikker på at du ikke har en "Source" knapp på skjermen for å bytte mellom inngangene i skjermen? Hvilke skjerm har du? Har du huska å ikke sette skjerminstillinege på de høyeste når du har den på HDMI? Bruker du DVI til vanlig når du bruker PC'n? hei, jeg har testa alt på pc skjerm knappene, ingenting virker min skjerm er Acer AL1916W, Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Snodig Hvilke tilkoblingsmuligheter har skjermen? En VGA og en DVI-inngang? Lenke til kommentar
xoxo_tw Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 se: http://boardsus.playstation.com/playstatio...read.id=2759910 som du ser stötter din monityor ikke HDCP, då virrker det ikke... du trenger en HDMI > DVI converter vilket är veldigt dyr.... Du kan sikkert finne en 24" monitor som stötter HDCP för runt 2000kr... Lenke til kommentar
elgitar666 Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Snodig Hvilke tilkoblingsmuligheter har skjermen? En VGA og en DVI-inngang? ja det er kun de 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå