anon12234 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) De ryktene jeg har hørt er følgende: 1. En av hennes beste venniner har fått beskjed om å holde kjeft når hun spurte hva som skjedde med den gutten som hun vist nok skulle ha dratt med seg hjem. 2. Min aller beste venn igjennom 18år har sett henne kline med den samme fyren som det skal være snakk om på punkt nr.1. 3. Hun gjemmer alltid pc'n, kjapper seg å lukke den når jeg kommer bort (småting, jeg vet) 4. Og idag fikk jeg høre det enda engang, at jeg måte passe på hva dama mi gjorde...av moren hennes faktisk. Det kan ikke være godt. Så i morgen har jeg tenkt å sette meg ned og prate med henne, selv om jeg kjenner henne så godt, at jeg vet hun kommer til å nekte for dette. Men har uansett kommet til den besluttningen at jeg kommer til å gå ifra henne, når jeg fikk vite at hun har klinet med en annet. For meg er det over streken, atpåtil at hun har tatt han med hjem ifra byen. Men det er flere fisk i havet... sounds like a no-brainer to me. dump dritten å finn en ordentlig jente. makan, en ting er å være utro, men noe annet er å blånekte i ettertid og late som om ingenting har skjedd og leve livet videre. det hadde jeg aldri klart..... let us know how it goes Endret 11. juni 2009 av Henrik2k Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) De ryktene jeg har hørt er følgende: 1. En av hennes beste venniner har fått beskjed om å holde kjeft når hun spurte hva som skjedde med den gutten som hun vist nok skulle ha dratt med seg hjem. 2. Min aller beste venn igjennom 18år har sett henne kline med den samme fyren som det skal være snakk om på punkt nr.1. 3. Hun gjemmer alltid pc'n, kjapper seg å lukke den når jeg kommer bort (småting, jeg vet) 4. Og idag fikk jeg høre det enda engang, at jeg måte passe på hva dama mi gjorde...av moren hennes faktisk. Det kan ikke være godt. Så i morgen har jeg tenkt å sette meg ned og prate med henne, selv om jeg kjenner henne så godt, at jeg vet hun kommer til å nekte for dette. Men har uansett kommet til den besluttningen at jeg kommer til å gå ifra henne, når jeg fikk vite at hun har klinet med en annet. For meg er det over streken, atpåtil at hun har tatt han med hjem ifra byen. Men det er flere fisk i havet... Run! Endret 11. juni 2009 av Wisd0m Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Høres ut som at det er riktig grunn til oppsigelse ja. Når venner og til og med moren hennes prøver å fortelle deg dette så tyder det på at det ligger noe i det. Du fortjener noen som er vesentlig bedre og hun fortjener ikke deg. La henne seile sin egen sjø. Husker en del venninder av ei jeg kjenner holdt på å fortalte henne at typen holdt på å pule på andre. Vi visste at dette var sant, men jenta som ble bedratt ville ikke høre på dette... selv bildebeviser prellet av henne og til slutt når det viste seg at det var sant, var det de som fortalte henne om det, som var slemmingene. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hvis bevis er veldig viktig så kan man jo prøve å skygge henne og skaffe no fotobevis. Også kan man se for seg at hun blir sint fordi ho ble skygga, når bildene sier noe mye sterkere Men da trenger du ikke si noe heller. Vis bildene og spark henne ut. Eller man kan ta _den_ praten uten bevis, slik som nevnt tidligere. Alternativt kan du bare dumpe henne uten at ho vet hvorfor, så kan ho plage seg selv med "hvorfor" surrende i huet. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Vanskelig situasjon. Jeg liker ikke å si det, men jeg for min del er så og si blank på hva som kan gjøres. Men med så mange rykter vil jeg påstå at det nesten må ligge noe i det. Du kan jo få noen kompiser av deg til å skygge henne (som nevnt tidligere). Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ah, sånt hadde jeg ikke takla... Hun er sikkert sinna for du har rett. hvertfall, hva enn du gjør så behold selvrespekten i det minste. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Dump that bitch. Utroskap er latterlig, og har det først skjedd er det ingen vei tilbake. Som med alt annet blir det lettere og lettere å gjøre det for hver gang man gjør det Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ta alle tingene hennes ut i hagen og tenn fyr på sjiten! Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke rørt denne kjærringa noengang igjen... Og gjør du det er du en übertgetøffel uten sidestykke. Men jeg merker at jeg reagerer litt på dette med at å reagere på en konfrontasjon med sinne automatisk betyr at man er skyldig. Tror aldri jeg har blitt så pissed som når samboeren min beskyldte meg for å drive å pule på bestevenninda mi, og jeg har aldri vært utro mot noen av de jeg har vært sammen med... Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Enig med Rabies. Jeg hadde også reagert med sinne om min hadde beskyldt meg for noe jeg ikke hadde gjort eller hun ikke hadde noen grunn for å tro. Lykke til trådstarter, er spent på å lese hvordan dette går Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Håper trådstarter kommer tilbake og forteller hvordan det gikk, detaljerikt! Lykke til! Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Though world we live in Endret 21. juli 2009 av Bob The Blob Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Bra du går ut av det med verdigheten i behold Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Bra gjort trådstarter! Finnes skrekkeksempel på hvordan man ikke skal gjøre det. Har ei venninne som fant ut at typen var utro, så tok hun hevn ved å ligge med kompisen hans. Da synker hun like lavt, og det oser null respekt. Da fortjener de hverandre Du klarte å komme ut med verdigheten i behold hvertfall Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hevn er deilig, det må dere forstå. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Ah, nå ble jeg glad. Rettferdigheten har skjedd fyldest! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå