Gjest Guest_Arne_* Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei. Jeg har vært sammen med denne jenta i snart 3 år nå. Men i det siste har jeg fått en svak mistanke om at hun kanskje ikke er helt trofast mot meg. Har hørt diverse ting ifra veldig gode venner og flere av hennes venner om at hun driver litt på si med en annen gutt. Og for å være helt ærlig er jeg ikke veldig sjokkert, i og med at jeg hadde en liten mistanke ifra før av. Men så kommer det som er litt kjipt, jeg er glad i henne og alt det der, men gidder selvsagt ikke å kaste bort tiden min med henne hvis dette faktisk viser seg å være sant. Men jeg har ingen beviser eller noe sånt, bare at andre har sagt det til meg, altså har ikke noe mot henne bortsett ifra rykter og mine mistanker. Jeg har konfrontert henne med det jeg har hørt osv, og hun reagerte med sinne. Hva kan jeg gjøre for å bli sikrere i min sak, og evt få vite sannheten om at hun er utro eller ikke? Hvordan kan jeg gå frem? Bør jeg stole på det jeg hører av noen av mine beste venner og hennes nære venner? Lenke til kommentar
Tiamat Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hvis hun reagerer med overilt sinne så har hun kansje noe å skjule. Hva med å få et par kompiser til å følge etter henne ved slike "tvilsomme" anledninger? Lenke til kommentar
CHLAKTARAR Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hvis hun reagerer med overilt sinne så har hun kansje noe å skjule. Hva med å få et par kompiser til å følge etter henne ved slike "tvilsomme" anledninger? For å teste henne kan du være seriøs (ikke sur) og si at du vet at hun er utro. Da kan det hende du ungår at hun blir sint og få et endelig svar. Er ikke lett å skaffe bevis på slike ting. Som regel er slike rykter sanne, hvorfor vil dine venner si at hun er utro om det ikke er sant? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Arne_* Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ja, det er akkurat det jeg ikke liker. Hadde jeg hørt det ifra noen av eksene mine hadde jeg kanskje tatt det med en klype salt, men nå er det snakk om mine beste venner. Så lurer på om jeg kanskje bør dreie kikkerten min i andre retninger, må bare manne meg skikkelig opp å ta en prat om dette. Lenke til kommentar
CHLAKTARAR Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Spørsmålet er enkel, hvem stoler du mest på? Dine beste venner, eller ei du har hatt mistanke om fra før av? Etter det jeg har sett at du skriver har hun heller ikke benektet dette, bare blitt sint... Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 For å teste henne kan du være seriøs (ikke sur) og si at du vet at hun er utro. Da kan det hende du ungår at hun blir sint og få et endelig svar.Og hvor trist tror du hun blir om dette ikke stemmer? Hva om trådstarter forklarer hvilke indisier han har som vekket mistanke? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Om han forklarer hva som vekker mistanke kommer hun jo bare til å benekte/"motbevise" alt, og han vil da ikke komme noe videre. Har dog ingen forslag til hva TS kan gjøre... Endret 10. juni 2009 av Eksentron Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Om han forklarer hva som vekker mistanke kommer hun jo bare til å benekte/"motbevise" alt, og han vil da ikke komme noe videre.Du misforstår. Han skal forklare det til oss. Lenke til kommentar
CHLAKTARAR Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 For å teste henne kan du være seriøs (ikke sur) og si at du vet at hun er utro. Da kan det hende du ungår at hun blir sint og få et endelig svar.Og hvor trist tror du hun blir om dette ikke stemmer? Hva om trådstarter forklarer hvilke indisier han har som vekket mistanke? Det viktigste er jo at han for bekreftet det han mistenker. Om hun ikke er utro blir hun trist, men det vil jo også løse dette problemet. Etter dette kan de forstette et mye sunnere forhold. Jeg mener at det ikke er sunt for verken hun eller han å være i et forhold der han mistenker at hun er utro. Han har rett til å finne ut. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det viktigste er jo at han for bekreftet det han mistenker. Om hun ikke er utro blir hun trist, men det vil jo også løse dette problemet. Etter dette kan de forstette et mye sunnere forhold. Jeg mener at det ikke er sunt for verken hun eller han å være i et forhold der han mistenker at hun er utro. Han har rett til å finne ut. Virker som om det er gitt at hun er utro allerede. Du tror ikke forholdet kan skrante fordi de eventuelt kan ha et tillitsproblem? Lenke til kommentar
CHLAKTARAR Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det viktigste er jo at han for bekreftet det han mistenker. Om hun ikke er utro blir hun trist, men det vil jo også løse dette problemet. Etter dette kan de forstette et mye sunnere forhold. Jeg mener at det ikke er sunt for verken hun eller han å være i et forhold der han mistenker at hun er utro. Han har rett til å finne ut. Virker som om det er gitt at hun er utro allerede. Du tror ikke forholdet kan skrante fordi de eventuelt kan ha et tillitsproblem? Nei Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 hvilke "rykter" osv er det du har hørt?, hvor konkrete er dem?, har de sett henne kline med noen andre, eller bare sett hun med noen andre på byen e.l?. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Den situasjonen du er i unner jeg ikke noen i verden, jeg vet egentlig ikke hva jeg hadde gjort selv... Men når jeg først skriver her så får jeg komme med hva jeg hadde gjort. Om du er tøff nok, setter du deg ned med damen og ser hun rett i øynene og spør. Svaret kan være helt jævlig, og du kommer trolig til å bli ødelagt samtidig som du nekter å stole på noen jenter igjen, men du har ihvertfall vist for deg selv at du har guts. Om du er som meg, så ville jeg pratet med flere av vennindene hennes, det er helt umulig at de ikke forteller deg det om du graver nok, om de ikke hater deg over alt på jord... Lenke til kommentar
Gjest Guest_Arne_* Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 De ryktene jeg har hørt er følgende: 1. En av hennes beste venniner har fått beskjed om å holde kjeft når hun spurte hva som skjedde med den gutten som hun vist nok skulle ha dratt med seg hjem. 2. Min aller beste venn igjennom 18år har sett henne kline med den samme fyren som det skal være snakk om på punkt nr.1. 3. Hun gjemmer alltid pc'n, kjapper seg å lukke den når jeg kommer bort (småting, jeg vet) 4. Og idag fikk jeg høre det enda engang, at jeg måte passe på hva dama mi gjorde...av moren hennes faktisk. Det kan ikke være godt. Så i morgen har jeg tenkt å sette meg ned og prate med henne, selv om jeg kjenner henne så godt, at jeg vet hun kommer til å nekte for dette. Men har uansett kommet til den besluttningen at jeg kommer til å gå ifra henne, når jeg fikk vite at hun har klinet med en annet. For meg er det over streken, atpåtil at hun har tatt han med hjem ifra byen. Men det er flere fisk i havet... Lenke til kommentar
citronen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Send meg en pm. Jeg tar jobben. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 De ryktene jeg har hørt er følgende: 1. En av hennes beste venniner har fått beskjed om å holde kjeft når hun spurte hva som skjedde med den gutten som hun vist nok skulle ha dratt med seg hjem. 2. Min aller beste venn igjennom 18år har sett henne kline med den samme fyren som det skal være snakk om på punkt nr.1. 3. Hun gjemmer alltid pc'n, kjapper seg å lukke den når jeg kommer bort (småting, jeg vet) 4. Og idag fikk jeg høre det enda engang, at jeg måte passe på hva dama mi gjorde...av moren hennes faktisk. Det kan ikke være godt. Så i morgen har jeg tenkt å sette meg ned og prate med henne, selv om jeg kjenner henne så godt, at jeg vet hun kommer til å nekte for dette. Men har uansett kommet til den besluttningen at jeg kommer til å gå ifra henne, når jeg fikk vite at hun har klinet med en annet. For meg er det over streken, atpåtil at hun har tatt han med hjem ifra byen. Men det er flere fisk i havet... Håper du er sterk og ikke hører på grining og hvor mye hun angrer. Lykke til, blir nok et helvete Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hvis hun har vært utro (og det virker slik) så håper jeg virkelig du dumper hun, ellers er du en skam for alle verdens mannfolk Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hehe. Tenkte akkurat det samme som deg da jeg leste gjennom tråden, stakan Lenke til kommentar
thermos Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Damn, misunner deg ikke dette. Har vært der selv, bare med et mye kortere forhold. Er hun utro så vær sterk, og slå opp. Da kommer du ivertfall ut av forholdet med selvrespekten i orden. Lykke til. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Huff huff huff. Var i akkurat samme situasjon for noen år siden, og det er absolutt ikke morro. Kjenner meg veldig igjen i alle tegn og "hint" du har fått av både damen og venner. Det aller klareste er vel vennen din gjennom mange år som sier han så henne kline med en annen fyr. En god venn ville aldri sagt noe sånnt hvis det ikke var sant. (med mindre dere har hatt noen krangler/dårlig stemning/dårlig venneforhold i det siste) Det andre tydelige tegnet er hemmelighetsholdingen hennes. Lukking av PCn når du kommer, gjemming av PCn osv. Det er helt tydelig at hun har noe hun vil skjule for deg. Andre tegn jeg fikk ang sånne ting var at hun gikk ut av rommet for å snakke i telefonen, vendte telefonen vekk fra meg når hun skrev SMS, "vi snakker om dette senere" ble flittig brukt de gangene hun snakket i telefonen da jeg var i rommet. Det tredje jeg reagerer på er reaksjonen hennes når du konfronterte henne med det. At hun reagerer med sinne er en veldig kjent defensiv reaksjon. Angrep er det beste forsvar. Hadde hun hatt alt på det tørre ville hun mest sansynlig reagert mer skuffet over at du kunne tro no sånnt, og forsikret deg om at det ikke var sant. (dette gjelder seff ikke 100% av alle jenter der ute, men de andre er unntakene som bekrefter regelen) Jeg skal ikke råde deg til å gjøre det jeg gjorde for å finne ut av det da mistanken ble for stor, for det er jeg ikke videre stolt over.. Men jeg vil støtte et av de tidligere forslagene over om at du skal ta kontrollen over situasjonen, og kreve svar av henne. Ingen "du.. jeg har hørt noen rykter om atte du kanskje.. blah blah" men gå rett opp til henne, og krev svar. "Jeg vet du er utro, og jeg krever at du forklarer hva inni hel**ette du holder på med.." (kanskje ikke ordrett sitering der, men du skjønner poenget ) Svaret du kommer til å få kommer til å ødelegge en del av tillits-fundamentet ditt til andre mennesker. Men det aller aller ALLER viktigste i denne situasjonen, er at du tidlig innser at bare fordi hun har vært utro, så betyr ikke det at alle de neste damene dine kommer til å være det. Hun er et enkelt menneske, og hva hun gjør har ingen innvirkning på hva neste jente kommer til å gjøre. Fortid er fortid og det er ingen ting du kan gjøre med den. Men du kan gjøre akkurat hva du vil ut av fremtiden, og hvordan den forløper seg er 100% opp til deg. Lykke til, og hvis du trenger å få ut en del tanker til en som har vært i skremmende lik situasjon, så bare send meg en PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå