inspo Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei har eit lite problem med Highslide bildeviser. Det er at bare halve skjermen blir mørk i Opera, men i alle andre nettlesarar fungerar dette som det skal. Dere kan sjå probemet her: http://hyennaturogfriluft.no/hytte.html Noken som veit ka ein kan gjøre med dette? Takk for alle svar Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Ingen løsning: men vil bare påpeke at hos meg vises siden korrekt i både Firefox og Opera 10.00. Lenke til kommentar
inspo Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Ja, det er godt mulig. men i Opera 9.64 vises det ikkje som det skal ;-) Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ja, det er godt mulig. men i Opera 9.64 vises det ikkje som det skal ;-) Alright. For å se hvordan det fungerer på flere nettlesere og operativsystemer kan du jo også sjekke siden din opp mot BrowserShots. Sånn bare for å være sikker på at det ikke skyldes en feil på nettopp din PC. Lenke til kommentar
inspo Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Har testet på faren min sin pc, tanta mi sin pc og min egen, så tviler på problemet ligger på min. Men for å se det problemet må man trykke på bildene, noe de på BrowserShots ikke gjør ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå