trudel Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg lurer på noe. Jeg går nå mitt 3. år på media og kommunikasjon. Det tredje året har vi også mye allmennfag og flere eksamener. Vi kommer opp i mediefaget muntlig og norsk skriftlig. I tillegg kan vi komme opp i skriftlig og muntlig allmennfag. Vi kom opp i skriftlig matte, men siden sjansen for muntlig også var der, har vi fortsatt skolen som vanlig. Vi får vite om vi kommer opp i muntlig på mandag. Men tidligere i dag pratet jeg med ei venninne som går på nøyaktig samme linje på en annen skole, og de har kun skriftlig eller muntlig. Hvordan kan det ha seg at to like linjer har to forskjellige ordninger? Hvis dette er tilfellet hadde vel alle i min klasse valgt samme skole som henne, om det betydde muligheten for en eksamen mindre. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Lurer på det samme (går på samme linje/skole). Føler egentlig at det ikke går an å komme opp i både skriftlig trekkfag og muntlig trekkfag. At det bare er noe lærerne sier for å få oss til å komme på skolen. Jeg husker før vi ble trukket opp i matte så sa de "det er veldig liten sjanse for å komme opp i både skriftlig og muntlig trekkfag". Vi har obligatorisk norsk- og medieeksamen i tillegg, blir latterlig hvis vi skal komme opp i muntlig på toppen av alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå