leftbrain Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Er det noe galt med luften i Nydalen? I tillegg til å hale ut lanseringen av "Nye tjenester" i evigheter, og prestere å komme med "nyheter" 10. juni om at de skal lansere 50 mbit i juni (!?!) har Get nå også kuttet prisene med 50% ut året - men kun for nyetableringer Snakker om ikke å lære av feilene til sine konkurrenter - til og med NextGenTel innrømmet eksisterende kunder rabatt på sin jubileumskampanje!!! Takk skal dere ha Get! Kjempefin måte å belønne lojale kunder på. Noen som vet om det er undercover-agenter fra Viken Fibernett som styrer internett-avdelingen hos Get eller? Endret 10. juni 2009 av leftbrain Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Er nok bare dårlig markedsføring fra Get sin side. Men er normalt med "kampanjer" for nye kunder og det du opplever nå er SÅ ikke uvanlig. Men kampanje mot alle er den ordentlige måten å gjøre det på. Endret 10. juni 2009 av Gjest Lenke til kommentar
leftbrain Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Er nok bare dårlig markedsføring fra Get sin side. Men er normalt med "kampanjer" for nye kunder og det du opplever nå er SÅ ikke uvanlig. Men kampanje mot alle er den ordentlige måten å gjøre det på. Tja, er ikke helt enig i det. Det er vel neppe Markedsavdelingen som avgjør produktprisingen. Og igjen, når til og med gjerrigknarkene i NextGenTel innrømmer eksiststerende kunder rabatt ved tegning av 12 måneders kontrakt så bør Get kunne klare det samme. Får bare håpe at de regner oppgradering til 50 Mbit som en nytegning og innrømmer halv pris på det ut 2009. Ellers får jeg si opp og la samboeren tegne ny kontrakt da. Men hvis dette virkelig er veien Get vil gå fremover så ønsker jeg dem lykke til og børster støv av planene om å konvertere til fiber - selv om det er helt unødvendig teknisk sett, så presser de jo frem en reaksjon, og det er svært merkelig at de ikke ser dette selv. Hvis tilgangen til aksessnettene åpnes, ender Get som en innholdsleverandør i skarp konkurranse med andre aktører på markedet - kanskje ikke før den siste koaksen har rustet bort, men innen da har de vel klart å jage bort sin siste kunde. De posisjonerer seg som IPTV-leverandør de stedene i landet de ikke har eget nett, såpass har de skjønt - spørsmålet er om det er "too little, too late". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå