Gå til innhold

"Det kan hende at du har fått piratkopiert programvare!"

Prid

Anbefalte innlegg

Hei!

For ikke så lenge siden fikk jeg opp en melding fra Microsoft Genuine, etter å ha trykket OK, så skjekket programmet pc-en min. Plutselig, får jeg opp en melding om at jeg har kanskje fått en piratkopiert melding og at windows-en min ikke er validert. Hvordan kan dette skje når jeg har EKTE windows, selv Key-en står under bærbare pc-en min! Er det noe jeg kan gjære for å slippe dette, eller er det noen som vet hvordan jeg kan kontake dem og klage på det?

Fort, før hele pc-en min går VRAK! ( Jeg blir så sur )

Prid

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vær så snill! Kan noen gi meg en løsning på hvordan jeg skal løse dette? Jeg er desperat, hva om dataen min plutselig en dag slettes? Da mister jeg alle filene mine :(

PLEASE!

Prid

Det er sant, men faren min hadde også fått en sånn melding på sin pc og pc-en ble tregere og tregere etterhvert. Og en dag tok det en halv time før han kom inn på Windows og 10 minutter for å åpne noe. Det kan skyldes noe annet, men jeg tror det var pga meldingen!

Prid

Lenke til kommentar

Og jeg får opp en melding flere ganger:

Windows Genuine Advantage

Systemet kn være i faresonen.

Dette Windows-eksemplaret bestod ikke valideringen for ekte Windows... O_O ÆSJ, melding forsvant :p

Prid

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Hei!

For ikke så lenge siden fikk jeg opp en melding fra Microsoft Genuine, etter å ha trykket OK, så skjekket programmet pc-en min. Plutselig, får jeg opp en melding om at jeg har kanskje fått en piratkopiert melding og at windows-en min ikke er validert. Hvordan kan dette skje når jeg har EKTE windows, selv Key-en står under bærbare pc-en min! Er det noe jeg kan gjære for å slippe dette, eller er det noen som vet hvordan jeg kan kontake dem og klage på det?

Fort, før hele pc-en min går VRAK! ( Jeg blir så sur )

Prid

det er også hos meg, kan noen hjelpe meg, prøvde den cmd greia, men funker ikke.

Lenke til kommentar
.. Plutselig, får jeg opp en melding om at jeg har kanskje fått en piratkopiert melding og at windows-en min ikke er validert. Hvordan kan dette skje når jeg har EKTE windows, selv Key-en står under bærbare pc-en min! ...

Ettersom du sier at lisensklebelappen står under maskinen tyder det på at du har en bærbar maskin. På disse er ofte operativsystemet preinstallert og ikke nødvendigvis med den lisenskoden som står under maskinen. Det kan være du bør endre lisenskoden i operativsystemet og så foreta en ny validering. På Microsofts hjemmesider står det hvordan du går frem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...