Prid Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei! For ikke så lenge siden fikk jeg opp en melding fra Microsoft Genuine, etter å ha trykket OK, så skjekket programmet pc-en min. Plutselig, får jeg opp en melding om at jeg har kanskje fått en piratkopiert melding og at windows-en min ikke er validert. Hvordan kan dette skje når jeg har EKTE windows, selv Key-en står under bærbare pc-en min! Er det noe jeg kan gjære for å slippe dette, eller er det noen som vet hvordan jeg kan kontake dem og klage på det? Fort, før hele pc-en min går VRAK! ( Jeg blir så sur ) Prid Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Velkommen i klubben. Gjør dette: 1. dra i gang cmd 2. lim inn dette: "net start slsvc" i cmd 3. valider Dette gjorde trikset for meg. Lenke til kommentar
Prid Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Det funket ikke :S Jeg fikk dette: "Ugyldig tjenestenavn. Skriv NET HELPMSG 2185 hvis du trenger mer hjelp." Hva skal jeg gjøre nå? En annen måte eller? Prid Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det skjer ingenting fordi om du får opp den meldingen Lenke til kommentar
Prid Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Hva mener du? Skal jeg skrive inn det som sto på meldingen? Prid Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det skjer ingenting med datamaskinen din selv om du får beskjed om piratkopiert programvare. Lenke til kommentar
Prid Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Vær så snill! Kan noen gi meg en løsning på hvordan jeg skal løse dette? Jeg er desperat, hva om dataen min plutselig en dag slettes? Da mister jeg alle filene mine PLEASE! Prid Det er sant, men faren min hadde også fått en sånn melding på sin pc og pc-en ble tregere og tregere etterhvert. Og en dag tok det en halv time før han kom inn på Windows og 10 minutter for å åpne noe. Det kan skyldes noe annet, men jeg tror det var pga meldingen! Prid Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det skjer ingenting med dataen din uansett om du faktisk har piratkopiert windows. Btw, vet ikke hva du må gjøre. Se på youtube.. Lenke til kommentar
Prid Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Og jeg får opp en melding flere ganger: Windows Genuine Advantage Systemet kn være i faresonen. Dette Windows-eksemplaret bestod ikke valideringen for ekte Windows... O_O ÆSJ, melding forsvant Prid Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hmm, mulig du må kontakte microsoft. Forklare det til de og si at du har ekte windows med cd-key osv. Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei! For ikke så lenge siden fikk jeg opp en melding fra Microsoft Genuine, etter å ha trykket OK, så skjekket programmet pc-en min. Plutselig, får jeg opp en melding om at jeg har kanskje fått en piratkopiert melding og at windows-en min ikke er validert. Hvordan kan dette skje når jeg har EKTE windows, selv Key-en står under bærbare pc-en min! Er det noe jeg kan gjære for å slippe dette, eller er det noen som vet hvordan jeg kan kontake dem og klage på det? Fort, før hele pc-en min går VRAK! ( Jeg blir så sur ) Prid det er også hos meg, kan noen hjelpe meg, prøvde den cmd greia, men funker ikke. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg nevneverdig over den meldingen. Klart det er kjipt dersom Windowsen din faktisk er kjøpt og betalt, men det medfører ikke store problemer. Det eneste er vel at du ikke får lastet ned genuine-programvare fra Microsoft. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det letteste hadde kanskje vært å ta kontakt med Microsoft. Fortelle dem situasjonen og gjengi koden som står under laptopen din. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 .. Plutselig, får jeg opp en melding om at jeg har kanskje fått en piratkopiert melding og at windows-en min ikke er validert. Hvordan kan dette skje når jeg har EKTE windows, selv Key-en står under bærbare pc-en min! ... Ettersom du sier at lisensklebelappen står under maskinen tyder det på at du har en bærbar maskin. På disse er ofte operativsystemet preinstallert og ikke nødvendigvis med den lisenskoden som står under maskinen. Det kan være du bør endre lisenskoden i operativsystemet og så foreta en ny validering. På Microsofts hjemmesider står det hvordan du går frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå