olek21 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Er det mulig å komme opp i IKT både skriftlig og muntlig for 3.klasse på videregående? Har fått beskjed om at jeg skal møte på skolen i morgen kl. 8:30 for å vite hva jeg blir trukket i, og på samme lapp står det at eksamensformen er MP, som i muntlig praktisk. Er 2BI, biologi 2.år, et praktisk fag? Da jeg spurte biologilæreren min (som er et naut), så sa han at det ikke var det. Er det noen som kan gi meg et konkret svar? Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 2BI er muntlig. IT1 og IT2 kan man trekkes ut i både muntlig-praktisk og skriftlig eksamen. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Det høres bra ut. Men 2BI er vel skriftlig også? Det må det være, ettersom alle unntatt 7 i klassen min kom opp i det Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ah. Jeg tenkte på andreklassebiologifaget, som kun er muntlig. 2BI er vel både òg, ja. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Vet du om det er praktiskmuntlig eller bare muntlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå