vista223 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei.. Hver gan jeg starter opp pcn kommer msn opp. Er det en måte å få "sjult" msn på når pcn startes opp! Takk Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Start-->Kjør-->msconfig. Så skal det være en tab som heter noe ala programmer, oppstartsprogrammer e.l. hvor du kan huke vekk MSN så vil det ikke starte opp når pc-en startes. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Start-->Kjør-->msconfig. Så skal det være en tab som heter noe ala programmer, oppstartsprogrammer e.l. hvor du kan huke vekk MSN så vil det ikke starte opp når pc-en startes. ala prg? det kom generelt osv. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Msn-->Alternativer-->Logg på og fjern haken for "Kjør Windows Live Messenger når jeg starter opp Windows" Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvis du ønsker å skjule messenger uten å lukke programmet, kan du imidlertid også laste ned messenger plus! og bruke ctrl+enter (tror jeg) for å minimere alle vinduer ned til oppgavefeltet og bytte ut ikonet med et annet. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Hvis du ønsker å skjule messenger uten å lukke programmet, kan du imidlertid også laste ned messenger plus! og bruke ctrl+enter (tror jeg) for å minimere alle vinduer ned til oppgavefeltet og bytte ut ikonet med et annet. takk, fått det til gikk inn på verktøy osvosv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå